// دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بازسازی هیولاهای BT بازی Death Stranding در Dreams

به‌تازگی یکی از کاربران خلاق توانسته است یک BT قابل بازی از بازی Death Stranding را در Dreams شبیه‌سازی کند.

بازی Dreams از استودیو مدیا مولکول (Media Molecule) یک بازی انحصاری برای پلی‌استیشن 4 است که در حال حاضر در قالب نسخه Early Access در اختیار دارندگان این کنسول قرار گرفته است. کاربران در این بازی می‌توانند با خلق مکانیزم‌های مختلف، بازی جدیدی با سلیقه خودشان در دریمز طراحی کنند و خلاقیت‌ خود را به‌نمایش بگذارند.

بازی Death Stranding از Kojima Productions که به‌تازگی عرضه شده است، با وجود گیم پلی متفاوت خود توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند و از نظر تجاری موفق ظاهر شود. اشتیاق طرفداران به بازی‌هایی نظیر Dreams نیز گسترش یافته‌ است. یک کاربر ردیت توانسته یک BT قابل بازی را از بازی Death Stranding در Dreams شبیه‌سازی کند.

ساخته‌ی این کاربر بسیار جذاب به نظر می‌رسد زیرا توانسته انیمیشن محو شدنی که BT معمولاً از آن استفاده می‌کند و همچنین رشته بند نافی را که به آن متصل است به خوبی نشان دهد و همچنین هنگام قدم زدن این شخصیت حتی رد پاهایی را به جا می‌گذارد. درست است که این شبیه‌سازی به اندازه‌ی کافی به بازی Death Stranding وفادار نیست اما چنین ساخته‌هایی قدرت پیاده کردن خلاقیت در بازی Dreams را نشان می‌دهد.

بازی Dreams هم‌اکنون با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در early access قابل خریداری است و طیف وسیعی از آموزش‌ها و فیلم‌ها را برای کمک به بازیکنان برای خلق کردن چیزهای جدید ارائه می‌دهد. بااینکه به‌صورت رسمی تایید نشده است اما به نظر می‌رسد این بازی در تاریخ ۲۵ بهمن ماه به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید ویدیو بازسازی بی‌تی‌ها از دث‌استرندینگ را در بازی دریمز تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده