// دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

نارضایتی کاربران از داغ شدن بیش از اندازه دستگاه کروم کست اولترا گوگل استیدیا

به‌تازگی کاربران مختلفی در سایت ردیت اعلام کرده‌اند که دستگاه کروم کست اولترا پلتفرم گوگل استیدیا بیش از اندازه داغ می‌شود و باعث قطع اتصال اینترنت می‌شود.

مدتی است که گوگل استیدیا روانه بازار شده و نارضایتی بسیاری از کاربران را به همراه داشته است. بعضی از کاربران در توییتر اعلام کرده‌اند که زمان تاخیر و لگ زیادی را تجربه کرده‌اند. این در حالی است که عده‌ای دیگر، در ردیت اعلام کرده‌اند که کروم کست اولتراز پلتفرم استیدیا خیلی زود داغ می‌شود. ازاین‌رو این دستگاه باعث خاموشی و قطع شدن اینترنت می‌شوند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران در ردیت گفته‌اند که به‌دلیل وجود این مشکل نمی‌توانند بازی‌های خود را تجربه کنند و بدون ذخیره شدن پیشرفت آن‌ها، اینترنت قطع می‌شود. کاربر armadeon7479 دراین‌باره می‌گوید:

من در حال تجربه Destiny 2 بودم که ناگهان دستگاه کروم کست خاموش شد و اتصال خود به اینترنت را از دست دادم. زمانی‌که کروم‌کست را از برق جدا کردم، متوجه شدم که شدیدا داغ شده است. آیا اشخاصی که از Chromecast Ultra نسخه فاندر ادیشن استیدیا استفاده می‌کنند، چنین مشکلی را تجربه کرده‌اند؟ من مطلبی دراین‌باره ندیده‌ام.

در ادامه یکی از نمایندگان گوگل (Google) به نام گریس در جواب به این کاربر نوشته است:

ممنون که این موضوع را با ما در میان گذاشتی. ما می‌دانیم که مشکلات گرمایی یک دستگاه نگران کننده است، اما خاطر نشان می‌کنیم که Chromecast Ultra هیچ مشکلی در این رابطه ندارد. در زمان استفاده معمولی، سطح این دستگاه داغ می‌شود، اما این مربوط به طراحی آن است. تیم ما آزمایش‌های بسیاری را روی این دستگاه انجام داده و در زمان استریم‌های طولانی و اجرای یک بازی مورد آزمایش قرار گرفته است. این دستگاه فاقد مشکلات ناشی از گرما و داغ شدن است. 

بااین‌حال به‌نظر می‌رسد کاربران از این جواب پشتیبانی گوگل متقاعد نشده‌اند. کاربر  Raiotech دراین‌باره می‌گوید:

دستگاه من هم پس از ۱۰ دقیقه استفاده، به‌شدت داغ و خاموش می‌شود. این واضح است که خریداران این دستگاه با تکنولوژی جدید مشکل دارند و شما آن را انکار می‌کنید. این راه و رسم متقاعد کردن اشخاصی نیست که با اعتماد محصولات شما را خریداری کرده‌اند. شاید یک مشکل سخت‌افزاری کوچک باشد که در زمان ساخت محصول در کارخانه به‌وجود آمده است. بااین‌حال شما باید آن را حل کنید.

در ادامه دو کاربر دیگر هم از تجربه‌ی مشابه خود صحبت کرده‌اند. یکی از کاربران نه تنها به‌هنگام تجربه‌ی بازی روی گوگل استدیا، بلکه به‌هنگام استریم سریال از نتفلیکس هم این مشکل را تجربه کرده است. به‌نظر می‌رسد هنوز گوگل بیانیه‌ای در این مورد منتشر نکرده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که شرکت گوگل چه واکنشی را از خود به‌نمایش می‌گذارد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده