// دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

حداقل سیستم مورد نیاز Half-Life: Alyx مشخص شد

به‌تازگی حداقل سیستم مورد نیاز Half-Life: Alyx منتشر شده است و کاربران برای تجربه آن روی حداقل تنظیمات، به یک سیستم میان‌رده نیاز دارند.

چندی پیش بود که بازی Half-Life: Alyx معرفی شد. اکثر هواداران سری Half-Life سال‌ها است که منتظر معرفی نسخه سوم بازی هستند، اما شرکت ولو (Valve) یک بازی واقعیت مجازی را معرفی کرد که متاسفانه فقط با هدست‌های واقعیت مجازی قابل تجربه است و سایر کاربران نمی‌توانند آن را تجربه کنند. 

داستان بازی روایت‌گر زندگی الیکس وانس است که عضو یک گروه مقاومت بوده و با یک سازمان به نام Citadel مبارزه می‌کنند. همچنین مشخص شده است که داستان بازی Half-Life: Alyx، بین نسخه اول و دوم هف لایف روایت می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، حداقل سیستم مورد نیاز Half-Life: Alyx منتشر شده است. باتوجه‌به حداقل سیستم مورد نیاز منتشر شده، کاربران برای اجرای بازی با حداقل تنظیمات، به یک سیستم میان‌رده نیاز دارند. در ادامه می‌توانید حداقل سیستم مورد نیاز بازی را مشاهده کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • پردازنده: اینتل Core i5-7500 یا Ryzen 5 1600
  • گرافیک: انویدیا GTX 1060 یا ای‌ام‌دی RX 580
  • رم: هشت گیگابایت

اشاره کنم که حتما باید یک هدست واقعیت مجازی سازگار هم داشته باشید. متاسفانه اطلاعاتی از سیستم مورد نیاز Half-Life: Alyx منتشر نشده است و به احتمال زیاد، با نزدیک شدن به عرضه بازی، شاهد منتشر شدن اطلاعات سیستم مورد نیاز و سایر اطلاعات تکمیلی خواهیم بود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده