// یکشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

تریلر باندل دو بسته الحاقی بازی Civilization 6 برای نینتندو سوییچ منتشر شد

محتویات دو بسته الحاقی بازی Civilization 6 با انتشار تریلری جذاب به نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی اضافه شد.

بازی استراتژی Civilization VI در ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ بود که برای پی سی منتشر شد. این بازی پس از یک سال برای iOS نیز به بازار آمد و درنهایت در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن نیز عرضه شد. چندی پیش نیز در برنامه‌ی State of Play این بازی بسیار محبوب برای عرضه روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تایید شد. تا به الان دو بسته‌ی الحاقی بزرگ با نام‌های Rise and Fall و Gathering Storm برای نسخه‌ی پی سی بازی Civilization 6 منتشر شده بود اما به‌تازگی با انتشار تریلری اعلام شد که بازیکنان نینتندو سوییچ نیز می‌توانند از این به بعد این دو بسته‌ی الحاقی را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید تریلر دو بسته‌ی الحاقی منتشر شده را تماشا کنید.

این باندل، دو بسته‌ی الحاقی ذکر شده که پیش تر برای پی سی منتشر شده بود، هجده رهبر جدید، شانزده تمدن جدید و ویژگی‌های جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در واقع استودیو Firaxis با این کار صدها ساعت محتوای جدید در اختیار بازیکنان نینتندو سوییچ قرار داده است.

بازی Civilization 6 هم‌اکنون روی پلی‌ استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است و شما می‌توانید با پرداخت ۵۰ دلار این دو بسته‌ی الحاقی را برای نسخه‌ی نینتندو سوییچ خود تهیه کنید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده