// شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۷

تاریخ انتشار بسته الحاقی Code Vein مشخص شد

شرکت باندای نامکو در حساب کاربری توییتر خود نوشته است که اولین بسته الحاقی بازی Code Vein در اوایل ۲۰۲۰ منتشر می‌شود.

در مهر ماه بود که بازی Code Vein در دسترس کاربران قرار گرفت تا یک تجربه‌ی سولزبورن در جهانی انیمه‌ای را کسب کنند. در گذشته، باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، سازنده و ناشر کد وین، اعلام کرده بود که بازی دارای سیزن‌پس است و بسته الحاقی‌های مختلفی برای آن عرضه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت باندای نامکو در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که در اوایل ۲۰۲۰، بسته الحاقی Code Vein در دسترس قرار می‌گیرد. باتوجه‌به نوع نوشته باندای نامکو، ظاهرا تیم سازنده سه بسته الحاقی را برای این بازی درنظر گرفته است که اولین بسته الحاقی، در بازه زمانی ذکر شده عرضه می‌شود. کاربرانی که سیزن پس Code Vein را خریداری کرده‌اند، می‌توانند به‌صورت رایگان به محتویات بسته الحاقی ذکر شده دسترسی داشته باشند.

از محتویات اولین بسته الحاقی Code Vein هم می‌توان به بلاد اکوهای جدید، باس‌های چالش‌برانگیز، سلاح‌های جدید و موارد دیگری اشاره کرد که در زمان انتشار مشخص می‌شوند. همچنین باندای نامکو در یک توییت دیگر هم اعلام کرده که در ماه دسامبر و به مناسبت کریسمس، آپدیت رایگانی برای Code Vein منتشر می‌شود که ایموت و موارد مشابه دیگری را به بازی اضافه می‌کند. کاربرانی که سیزن‌پس Code Vein را خریداری نکرده‌اند، می‌توانند آن را با قیمت ۲۴.۹۹ دلار از فروشگاه پلتفرم خود تهیه کنند.

بازی Code Vein توانست از زومجی نمره ۷ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Code Vein، جدیدترین ساخته باندای نامکو، یک بازی خاص برای علاقه‌مندان به بازی‌های انیمه‌ای و همچنین چالش‌برانگیز است که نقاط قوت مختلفی در داستان، گیم‌پلی و موسیقی دارد. این در حالی است که وجود مشکلات متعدد در گیم‌پلی نظیر هوش‌مصنوعی بسیار بد و طراحی نامناسب دشمنان، سبب شده تا نتواند با تمام پتانسیل خود، تجربه‌ی خوبی را در اختیار مخاطب قرار دهد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده