نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

آپدیت جدید The Outer Worlds با محوریت بهبود اندازه متن‌ها و رفع مشکلات بازی

آپدیت جدید بازی The Outer Worlds، اندازه متن‌های بازی را بهبود می‌بخشد و مشکلات دیگری چون کرش‌های بازی را هم رفع می‌کند.

سازندگان بازی The Outer Worlds در استودیو آبسیدین، آپدیت 1.1.1.0 این بازی را منتشر کرده‌اند که هدف از آن بهبود و رفع برخی از مشکلات این بازی است. یکی از مواردی که پس از انتشار بازی شوخی‌های مختلفی هم با آن می‌شد، ریز بودن اندازه نوشته‌ها و متن‌ها در بازی بود که مخصوصا در قسمت‌هایی مثل دیالوگ‌ها، خواندن صحبت‌ها را کمی سخت می‌کرد. حال آپدیت جدید بازی اندازه فونت مربوط‌به نوشته‌ها در دیالوگ‌ها و زیرنویس‌های بازی را افزایش داده است. 

البته آپدیت جدید بازی، تغییرات و بهبود‌های دیگری هم برای آن داشته است. برای مثال مشکل کرش کردن بازی در Tartarus در این آپدیت رفع شده و افکت‌های صوتی عجیب و غریبی که برای کاربران پلی‌استیشن 4 در جایِ اشتباه پخش می‌شدند هم دیگر رخ نخواهند داد. از دیگر تغییرات این آپدیت هم می‌توان به رفع مشکل مُردن شخصیت‌های همراه و تکمیل نشدن مأموریت‌ها به همین دلیل در حالت‌های دیگری به غیر از Supernova اشاره کرد و همینطور باگ‌هایی که مانع از کامل شدن مأموریت Radio Free Monarch و همینطور به‌دست آوردن تروفی Not the Best Choice می‌شد هم رفع شده‌اند. 

زومجی در بررسی بازی The Outer Worlds نمره ۸.۵ را برای آن در نظر گرفت که خلاصه این بررسی به شرح زیر است:

استودیو آبسیدین اینترتینمنت با ساخت The Outer Worlds به سازنده‌های بازی‌های نقش‌آفرینی نشان داده است که با محتوای کم هم می‌توان یک بازی شدیدا سرگرم کننده و ارزشمند را توسعه داد. بااینکه این بازی در بخش‌هایی نظیر مکانیسم‌های مبارزه‌ای دشمنان مشکلاتی را در خود جای داده است، اما داستان‌سرایی، شخصیت‌های بازی، محیط‌ها و جلوه‌های بصری به‌گونه‌ای نوشته و طراحی شده‌اند که می‌توانید از ثانیه‌به‌ثانیه بازی لذت ببرید و یک تجربه فراموش نشدنی را کسب کنید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده