// شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

تریلر جدید بازی موبایل Diablo Immortal در دسترس قرار گرفت

در جریان نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۹، شرکت بلیزارد اینترتینمنت تریلر جدیدی را از بازی Diablo Immortal منتشر کرد که کلاس و محیط‌های جدید بازی را نشان می‌دهد.

سال گذشته بود که شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر سری Diablo، اعلام کرد که در جریان همکاری با استودیو NetEase، بازی اندروید و آیفون Diablo Immortal را در دست ساخت قرار داده است. پس از آن کاربران اعتراضات و نارضایتی خود را به گوش بلیزارد رساندند، زیرا خواهان نسخه جدیدی از دیابلو بودند. یک سال از آن معرفی می‌گذرد و بلیزارد در بلیزکان 2019، تریلر جدیدی را از بازی آیفون و اندروید Diablo Immortal منتشر کرد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در جریان تریلر منتشر شده از بازی Diablo: Immortal، شاهد معرفی کلاس جدیدی به نام هانتر هستیم. کاراکتر این کلاس دارای یک کراس‌بو (Crossbow) است که با استفاده از آن دشمنان را از بین می‌برد. همچنین گیم‌پلی سایر کلاس‌های بازی هم نمایش داده می‌شود. درکنار این موارد، در ویدیو گیم‌پلی بازی موبایل دیابلو: ایمورتال، محیط‌های جدیدی به نام Wortham، Dark Wood، Tamoe Mountain و Ashwold Cemetary هم نمایش داده می‌شود.

در ادامه مشخص شده است که تمامی کلاس‌های بازی، دارای مهارت ویژه مخصوص‌به خود هستند که با فعال شدن آن، بازیکن می‌تواند برای آسیب رساندن بیشتر به دشمنان یا باس‌ها، از این مهارت ویژه استفاده کند. کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تریلر جدید Diablo: Immortal را در یوتیوب تماشا کنند. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار بازی اعلام نشده است، اما استودیو NetEase در ماه مارس اعلام کرده بود که مراحل ساخت بازی، رو به اتمام است. 

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده