نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

اولین تصویر سریال Perry Mason با بازی متیو ریس منتشر شد

به‌تازگی اولین تصویر رسمی سریال Perry Mason منتشر شده که در این تصویر شاهد حضور متیو ریس در نقش پری میسون هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی سریال Perry Mason (پری میسون) منتشر شده است. این سریال براساس رمانی به همین نام اثر ارل استنلی گاردنر، در دست ساخت است که در ابتدا قرار بود رابرت داونی جونیور نقش پری میسون را بازی کند، اما به علت تداخل با برنامه‌های او، داونی جونیور تصمیم گرفت تا تنها به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال حضور داشته باشد. حال متیو ریس، بازیگر سریال The Americans (آمریکایی‌ها)، نقش این شخصیت را بر عهده دارد و حال شبکه HBO اولین تصویر رسمی سریال Perry Mason را منتشر کرده که در این تصور شاهد حضور ریس در نقش پری میسون هستیم و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

سریال Perry Mason

اتفاقات سریال Perry Mason در لس آنجلس سال ۱۹۳۱ جریان دارد. درحالی که تمام کشور با یک رکود بزرگ مواجه شده، این شهر در حال رونق و پیشرفت است. تجارت روغن، صحبت کردن در مورد فیلم‌ها و بازی‌های المپیک تا ربوده شدن یک کودک که بسیار اشتباه انجام شده که زمینه‌ساز اتفاقات سریال است. این سریال براساس شخصیت‌هایی که توسط ارل استنلی گاردنر خلق شده، در دست ساخت است و این مینی سریال قرار است به ریشه‌های افسانه‌ای ترین وکیل دفاع جنایی آمریکایی سر بزند و آن را دنبال کند. زمانی که میسون بی‌وقفه به‌دنبال حقیقت است و پرونده درهایش را به‌سوی او بازی می‌کند، شاهد راهی برای رستگاری خودش پیدا کرده باشد.

سریال Perry Mason قرار است در سال ۲۰۲۰ از شبکه HBO منتشر شود، اما تا به امروز زمان‌ دقیق‌تری اعلام نشده است. علاوه‌بر ریس، تاتیانا مازلانی، جان لیسگو، کریس چاک، شیا ویگهام، جولیت رایلنس، ورونیکا فالکون، نیت کوردری، جفرسون میز، لیلی تیلور، اندرو هاوارد، اریک لانگه، رابرت پاتریک، استیون روت و جاستین کرک، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Perry Mason حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال پری میسون در ۵ قسمت تولید شده که کارگردانی هر پنج قسمت بر عهده تیم ون پتن، کارگردان برنده ۲ جایزه امی بوده است و ران فیتزجرالد و رالین جونز نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساختن سریال را بر عهده داشته‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده