// سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

خالق Uncharted برای تاسیس استودیو بازیسازی جدیدی به اسکای دنس مدیا پیوست

امی هنیگ، خالق Uncharted، برای تاسیس استودیو بازی سازی جدیدی با شرکت Skydance Media وارد همکاری شد.

طبق گزارش VentureBeat، خالق Uncharted یعنی امی هنیگ با استودیو اسکای دنس مدیا وارد همکاری شده است. امی هنیگ برای تأسیس یک استودیو بازی‌سازی جدید به جولین بیک، از اعضای سابق الکترونیک آرتز، در استودیو Skydance Media می‌پیوندد.

دیوید الیسون، مدیرعامل اسکای‌دنس، با انتشار بیانیه‌ای گفت:

دنیای رسانه‌های تعاملی مدام در حال تغییر است و امی و جولین درواقع رهبران خلاق این سیر تکامل هستند. ما با یکدیگر می‌توانیم در فضای جدید، تجربیاتی سطح بالا را در استودیو اسکای‌دنس خلق کنیم؛ ویژگی‌ای که اسکای‌دنس در تلویزیون به آن مشهور است.

اسکای دنس درواقع یک شرکت ساخت فیلم است که در کارنامه کاری آن نام آثاری همچون Mission Impossible، مجموعه Star Trek و جدیدترین نسخه ترمیناتور یعنی Terminator: Dark Fate دیده می‌شود. با تأسیس استودیو جدید توسط هنیگ و بیک، شاهد یک بخش جدید در شرکت اسکای دنس خواهیم بود.

امی هنیگ نیز در مورد همکاری جدید خود چنین گفت:

من و جولین بسیار هیجان‌زده هستیم که به تیم اسکای‌دنس ملحق شده‌ایم و قرار است در آینده اشکالی جدید از سرگرمی و داستان‌گویی را با تکنولوژی‌های تازه به دست مخاطبان برسانیم.

هنیگ در رابطه با چشم‌انداز استودیو اسکا‌ی‌دنس برای ساخت فیلم‌های بلاک باستر، این استودیو را مانند خانه خود دانست و گفت:

شرکت اسکای‌دنس و دیوید نه‌تنها تمرکز درستی روی مرز بین سرگرمی و تعامل دارند، بلکه با داشتن منابعی برای خلق این موضوع می‌توانند ما را به هدف اصلی برسانند. جاه‌طلبی آن‌ها، ما را تشویق می‌کند که در این راستا بلندپروازانه فکر کنیم. در حین دو سالی که ما با دیگران در این رابطه صحبت می‌کردیم، چنین احساسی نداشتیم.

از امی هنیگ به‌عنوان خالق یکی از بهترین بازی‌های انحصاری سونی و پلی‌استیشن یعنی آنچارتد یاد می‌شود. وی پیش‌ از تعطیل شدن استودیو ویسرال روی بازی جنگ ستارگان این استودیو نیز فعالیت می‌کرد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده