// سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۵

Age of Empires 4 فاقد پرداخت درون برنامه‌ای است

آدام ایسگرین، کارگردان خلاق Age of Empires IV، در گفت‌وگوی اخیر خود اعلام کرده که این بازی فاقد پرداخت درون برنامه‌ای است.

دو سال پیش بود که بازی Age of Empires IV برای اولین بار معرفی شد و در رویداد X019، مایکروسافت گیم‌پلی جدیدی از این بازی را به‌تصویر کشید. بازی Age of Empires 4 توسط استودیو World’s Edge در دست ساخت است و برای کاربران این سوال پیش آمده که آیا Age of Empires IV دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است یا خیر. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، پی سی گیمر به‌تازگی با آدام ایسگرین، کارگردان خلاق Age of Empires IV، گفت‌وگویی را انجام داده و در جریان آن اعلام کرده که این بازی فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. قطعا این خبر خوبی برای کاربران پی سی است، زیرا در گذشته بازی‌های استراتژی مختلفی عرضه شده‌اند که نسخه مدرنیزه شده آن‌ها دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای بود و نتوانستند به موفقیت گذشته خود دست پیدا کنند. آدام ایسگرین در طول گفت‌وگوی خود اعلام کرده که پرداخت‌های درون برنامه‌ای، جایی در سبک استراتژی همزمان ندارد. همچنین آن‌ها به‌جای استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای، روی عرضه بسته الحاقی‌های مختلف تمرکز خواهند کرد.

در انتها به این مورد اشاره شده که Age of Empires IV تنها بازی‌ای نیست که میزبان بسته الحاقی‌های مختلف خواهد بود و برنامه‌های مختلفی هم برای Age of Empires II: Definitive Edition درنظر گرفته شده است. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار بازی Age of Empires IV مشخص نشده است، اما امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اعلام تاریخ انتشار و عرضه Age of Empires IV باشیم. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده