// سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

تاریخ عرضه Dragon Quest Builders 2 برای کامپیوتر مشخص شد

بازی Dragon Quest Builders 2 در تاریخ ۱۹ آذر ماه با تمام بسته الحاقی‌های خود از طریق استیم برای کامپیوتر منتشر می‌شود.

بازی Dragon Quest Builders 2 چند ماهی است که برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه شده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر Dragon Quest Builders 2، اعلام کرده است که این بازی در آذر ماه برای کامپیوتر منتشر می‌شود. به‌طور دقیق‌تر، Dragon Quest Builders 2 در تاریخ ۱۹ آذر ماه (۱۰ دسامبر) از طریق استیم در دسترس کاربران پی سی قرار می‌گیرد.

از نظر ساختار، Dragon Quest Builders 2 شباهت‌هایی به Minecraft دارد. همچنین تیم سازنده از المان‌های بازی‌های نقش آفرینی شرقی هم برای تنوع بخشیدن به این بازی استفاده کرده است. همچنین بخش داستانی Dragon Quest Builders 2 هم می‌تواند لحظات سرگرم کننده و جالبی را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین وجود حالت ساخت‌وساز کوآپ چهارنفره، سیستم جدید ساخت‌وساز و ویژگی‌هایی مربوط‌به کامیونیتی بازی، سبب شده تا Dragon Quest Builders 2 از نسخه اول خود متمایز شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را با قیمت ۶۰ دلار روی استیم خریداری کنند. همچنین با خرید این بازی، تمامی محتویات سیزن‌ پس را که در گذشته در اختیار کاربران کنسولی قرار گرفته است، کسب خواهید کرد. همچنین اگر تا قبل از ۱۶ دی ماه (۶ ژانویه ۲۰۲۰) این بازی را خریداری کنید، مواردی نظیر دستور Medicinal Herb Decoration، دستور Dragon Quest Logo Decoration، دستور Chimaera Wing Decoration و چند دستور دیگر را به رایگان دریافت خواهید کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده