نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۴

بازی واقعیت مجازی Half-Life: Alyx معرفی شد؛ رونمایی پنج‌شنبه

شرکت وَلو پس از شایعه‌های مختلف رسما بازی واقعیت مجازی Half-Life: Alyx را معرفی کرد که قرار است پنج‌شنبه این هفته هم رسما رونمایی شود.

از دیروز شایعه‌های مختلفی در مورد احتمال معرفی یک بازی جدید از سری Half-Life منتشر می‌شد که در نهایت شرکت ولو به این شایعه‌ها واکنش نشان داد و رسما بازی واقعیت مجازی Half-Life: Alyx را معرفی کرد. Half-Life: Alyx به‌عنوان پرچمدار Valve در زمینه بازی‌های واقعیت مجازی معرفی شده و قرار است رونمایی کامل آن پنج‌شنبه همین هفته (۳۰ آبان) رخ بدهد. 

ولو همواره علاقه زیادی به فعالیت در زمینه واقعیت مجازی نشان داده و پیش از این هم مجموعه The Lab را که شامل چند مینی گیم مختلف می‌شد از آن‌ها دیده بودیم و همینطور این شرکت روی هدست بالا رده Valve Index هم کار کرده است. Half-Life: Alyx همچنین اولین نسخه از این مجموعه پس از Half-Life 2: Episode II به‌حساب می‌آید که در سال ۲۰۰۷ منتشر شده بود؛ بازی‌ای که با یک کلیف هنگر به پایان رسید و باید منتظر ماند و دید که آیا HL: Alyx جوابی برای آن خواهد داشت یا خیر.

اطلاعات بیش‌تری در مورد بازی Half-Life: Alyx در دسترس نیست و فقط با توجه به نامگذاری آن، می‌توان انتظار داشت که الیکس ونس، شخصیتی که در هف لایف 2 همراه دکتر فریمن به‌حساب می‌آمد، نقشی کلیدی در آن ایفا کند. 


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده