// سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

بازی موبایل Animal Crossing: Pocket Camp میزبان یک سرویس اشتراکی خواهد شد

یکی از کاربران ResetEra اعلام کرده که از تاریخ ۳۰ آبان ماه (۲۱ نوامبر) سرویس اشتراکی بازی موبایل Animal Crossing: Pocket Camp در دسترس قرار می‌گیرد.

تقریبا دو سال پیش بازی اندروید و آیفون Animal Crossing: Pocket Camp در دسترس کاربران قرار گرفت تا یک تجربه متفاوت را کسب کنند. با گذشت دو سال از انتشار بازی، یکی از کاربران ResetEra به نام ZeoVGM ازطریق بخش اخبار داخل بازی متوجه اضافه شدن یک سرویس اشتراکی برای بازی آیفون و اندروید Animal Crossing: Pocket Camp شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، سرویس اشتراکی بازی موبایل Animal Crossing: Pocket Camp از تاریخ ۳۰ آبان ماه در دو حالت مختلف در دسترس قرار می‌گیرد. اولین حالت این سرویس اشتراکی، این است که یک حیوان را استخدام می‌کنید تا از کمپ شما محافظت کند و کارهای جانبی مختلفی را انجام دهد. این در حالی است که دومین حالت سرویس اشتراکی Animal Crossing: Pocket Camp، به بازیکن اجازه می‌دهد تا مبلمان و لباس‌های خود را در انبارهای مختلف نگه‌داری و دریافت کند. 

در پایان مشخص شده که در انتهای ماه جاری میلادی (زمان عرضه سرویس اشتراکی ذکر شده) جزئیات بیشتری از نحوه کارکرد آن در دسترس قرار می‌گیرد. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده