نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

معرفی بازی موبایل Snake Rivals - PVP Games؛ تکرار خاطرات به سبکی جدید

در این قسمت از سری مقاله معرفی بازی موبایل، به سراغ بازی Snake Rivals - PVP Games رفتیم که شما در آن می‌توانید خاطرات قدیمی را با سبکی جدید و امروزی دوباره تجربه کنید.

بازی موبایل Snake Rivals - PVP Games یک بازی آنلاین بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است که خاطرات قدیمی را برای خیلی از بازیکنان بازی‌های موبایل زنده می‌کند. سال‌های خیلی زیادی است که شخصیت مار در بازی‌های موبایل حضور دارد و در طی این چند سال هم حسابی خود را در دل بازیکنان جا کرده است. بازی اندروید و آیفون Snake Rivals - PVP Games کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۲۶۵ مگابایت دارد. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی Supersolid Ltd ساخته شده است. این استودیو بازی‌سازی علاوه‌بر بازی مذکور، ساخت بازی‌های دیگر به نام Food Street - Restaurant Game، Home Street: Dream House Sim، Adventure Town و Super Penguins را در رزومه کاری خود دارد.

Snake Rivals - PVP Games

لازم به ذکر است که بازی اندروید Snake Rivals - PVP Games با درجه سنی PEGI 3 عرضه شده است و برای افراد بالای ۳ سال کاملا مناسب است. شما در این بازی اهداف و وظایف بسیار ساده‌ای دارید. برای بزرگ شدن سیب بخورید؛ با موانع و دیوارها برخورد نکنید؛ برای کسب امتیاز بیشتر دیگر مارها را از بین ببرید. شما در محیط بازی شاهد مارهای دیگری هم خواهید بود که تمام آن‌ها بازیکنان واقعی از سرتاسر دنیا هستند. شما با نابود کردن آن‌ها می‌توانید امتیاز بیشتری کسب کنید و بزرگتر شوید. حالا نکته‌ای که وجود دارد این است که نباید اصلا با مارهای بزرگتر از خودتان برخوردی داشته باشید؛ زیرا به‌طور کلی نابود خواهید شد.

شما در این بازی می‌توانید تمام خاطرات قدیمی از بازی Snake را در سبکی جدید، آنلاین و بتل رویال تجربه کنید

شما در حین بازی کردن، حتما با گوی‌های رنگی مختلفی روبه رو خواهید شد. سعی کنید حتما این گوی‌های رنگی را بگیرید زیرا هر کدام توانایی‌های خاصی را در اختیارتان قرار می‌دهد. تلاش و دقت خود را به کار بگیرید تا در نبرد بزرگ چند نفره مسیر خود را از میان مارهای دیگر باز کنید و تبدیل به پادشاه مارها شوید. شما در بازی اندروید Snake Rivals - PVP Games می‌توانید به‌صورت تک نفره یا به همراه دوستان خود در این نبرد شرکت کنید و آخرین بازمانده در این بتل رویال باشید. البته این اختیار را هم دارید که در نبرد آنلاین شرکت نکنید و در حالت کلاسیک، ماموریت‌های مختلف را انجام دهید. یکی از نکات جالب این بازی این است که شما می‌توانید مارهای خود را شخصی‌سازی کنید و تک تک قسمت‌های آن به‌علاوه‌ی رنگش را هم تغییر دهید. با هر برد و امتیازی که در این بازی به دست می‌آورید، می‌توانید بسته‌های مختلفی را باز کنید و جایزه‌های بیشتری را به دست بیاورید.

Snake Rivals - PVP Games

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی حتما باید اینترنت خود را متصل کنید زیرا بدون اینترنت، اصلا در هیچکدام از قسمت‌های بازی نمی‌توانید استفاده کنید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Snake Rivals - PVP Games هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه بازی استفاده کنید. بازی موبایل Snake Rivals - PVP Games در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور و گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Snake Rivals - PVP Games

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده