// دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۵

علاقه فیل اسپنسر به ساخت بازی های نقش آفرینی بیشتر برای ایکس باکس

فیل اسپنسر در جریان مصاحبه‌ای گفت با وجود سرویس‌ Game Pass، سبک نقش آفرینی می‌تواند عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد.

مایکروسافت در جریان رویداد X019 به مخاطبان نشان داد که ایکس‌باکس سعی دارد تجربه‌های متفاوتی را برای کاربران و طرفداران خود به ارمغان بیاورد. در مبحث سرویس ایکس‌ باکس گیم پس، درحالی‌که محتوا حرف اول را می‌زند، مایکروسافت برای جذب مخاطبان زیاد باید سعی کند بازی‌های بزرگی را در اختیار مشترکین این سرویس قرار دهد. به نقل از مایکروسافت، گویا ایکس‌باکس سعی دارد که روی بازی‌های نقش‌آفرینی بزرگ تمرکز کند و آن‌ها را به این سرویس بیاورد.

فیل اسپنسر در مصاحبه‌ای که با Xbox UK داشت در مورد نسل‌های پیشین ایکس‌باکس و درخشش بازی‌های نقش آفرینی در این پلتفرم صحبت کرد. وی همچنین اشاره کرد که تیم ایکس‌باکس امیدوار است که دوباره موقعیت این‌چنینی به سراغ آن‌ها بیاید. در ادامه وی خاطرنشان کرد که خرید استودیو‌های InXile و Obsidian در این راه به آن‌ها کمک کرده است و امیدوار هستند که فهرست بازی‌های Xbox Game Pass با چنین آثاری به رشد خود ادامه دهد تا آن‌ها نیز روی این سبک سرمایه‌گذاری کنند.

وی در این‌باره گفت:

قطعا باز‌ی‌های شوتر اول شخص و سوم شخص با قدرت زیاد به کار خود ادمه می‌دهند، اما با حضور بازی‌هایی مثل The Outer Worlds و Wasteland گمان می‌کنم که در آینده سبک RPG هدف اصلی ما خواهد بود و قصد داریم آثاری هم‌سبک را راهی ایکس‌باکس گیم پس کنیم.

اما ضمن رشد ایکس‌باکس گیم پس، از طرفی شاهد ورود سبک‌های دیگری نیز هستیم که مخاطبان خاص خودشان را دارند؛ چه سبک‌های قدیمی و چه آثاری جدید که هدف آن‌ها بازیکنان منحصر‌به‌فردی است. اما به نظر من، نقش آفرینی باید هدف اصلی ایکس‌باکس گیم پس باشد.

نظر شما کاربران زومجی در مورد راهیابی بازی‌های نقش‌آفرینی بیشتر به سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس چیست؟


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده