نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲

بازی Torchlight Frontiers تاخیر خورد

به گفته مکس شیفر، بازی Torchlight Frontiers دیگر قرار نیست در سال ۲۰۱۹ منتشر شود و علاقه‌مندان باید مدت زمان بیش‌تری را برای آن صبر کنند. 

بازی Torchlight Frontiers سال گذشته معرفی شد و توسط استودیو Echtra Games به سرپرستی مکس شیفر که در گذشته یکی از بنیان‌گذاران بلیزارد نورث بود، ساخته می‌شود. تاریخ انتشار این بازی، سال ۲۰۱۹ اعلام شده بود اما طبق خبر جدیدی که منتشر شده، بازی برای این تاریخ آماده نخواهد شد و هنوز هم زمان عرضه مشخصی برای آن تایید نشده است. شیفر اخیرا در جریان رویدادی که برای بازی Path of Exile برگزار شد حضور داشت و در این مراسم طی صحبتی با پی‌سی گیمر گفت:

ما تقریبا ۲ سال و نیم قبل بود که بازی Torchlight Frontiers را برای انتشار در سال ۲۰۱۹ در نظر گرفتیم ولی بازی برای این تاریخ آماده نخواهد شد. راستش را بخواهید اصلا اطلاع دقیقی در مورد اینکه چه زمان بازی قابل انتشار خواهد بود نداریم و در حال حاضر روی یک سری تغییرات کلی در رابطه با آن کار می‌کنیم که باعث شده‌اند نتوانیم زمان دقیقی برای انتشار در نظر بگیریم. هرچند اطلاعات خیلی دقیقی برای به‌اشتراک گذاشتن نداریم ولی فقط می‌توانم بگویم که روند توسعه بازی هر روز بیش‌تر از قبل پیشرفت می‌کند و ما واقعا در رابطه با این اثر هیجان‌زده هستیم. 

بازی Torchlight Frontiers برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دست ساخت است و قرار است در آن شاهد یک دنیای اشتراکی باشیم که کاربران قادر خواهند بود با ساخت شخصیت و همینطور انتخاب یک حیوان دست‌آموز وارد آن شوند و به کشتن دشمنان بپردازند. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده