// دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱

گل گدوت، زک اسنایدر و بن افلک به کمپین Release the Snyder Cut فیلم Justice League پیوستند

در پی اعتراض به عرضه نسخه Snyder Cut فیلم Justice League، گل گدوت، بن افلک و زک اسنایدر هم به کمپین حمایتی Release the Snyder Cut پیوستند.

از زمان اکران و درادامه عرضه نسخه بلوری Justice League، هواداران کمیک‌ها و فیلم‌های دی‌سی خواهان عرضه نسخه Synder Cut فیلم لیگ عدالت بودند که دارای محتویات اضافه‌تری است. روز یکشنبه صبح، گل گدوت، هنرپیشه نقش واندر وومن، در حساب کاربری توییتر و اینستاگرام خود تصویر سیاه و سفیدی را با هشتگ #ReleaseTheSnyderCut منتشر کرد. گل گدوت اولین شخصی نیست که خواهان عرضه نسخه سیندر کات شده است. در گذشته جیسون موموآ، هنرپیشه نقش آکوامن هم در مصاحبه خود با MTV اعلام کرده بود که نسخه سیندر کات را دیده است و معتقد است که بیننده‌ها هم باید این نسخه را تماشا کنند.

از دیگر اشخاصی که تابه‌امروز در مورد این هشتگ صحبت کرده‌اند هم می‌توان‌به جِی اولیویا، آرتیست DCEU، اشاره کرد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی زک اسنایدر و بن افلک، به‌ترتیب کارگردان فیلم لیگ عدالت و هنرپیشه بتمن، هم به کمپین هشتگ #ReleaseTheSnyderCut پیوسته‌اند. اسنایدر در جریان یک توییت اعلام کرده است که «آمازونی‌ها اشتباه نمی‌کنند» و آن را با هشتگ ذکر شده منتشر کرده است. همچنین در ادامه با نقل قول گرفتن از توییت بن افلک، اعلام کرده که حتی بتمن هم اشتباه نمی‌کند. بن افلک هم صبح یکشنبه یک توییت با هشتگ سیندر کات را منتشر کرده بود.

این اولین‌بار نیست که زک اسنایدر از کمپین #ReleaseTheSnyderCut حمایت می‌کند. وی در گذشته و به‌خاطر مرگ تراژیک دختر خود از این کمپین تشکر کرده بود که باعث جمع‌آوری پول برای American Foundation شده بود که باعث جلوگیری از خودکشی می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده