نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بسته Return to Jurassic Park بازی Jurassic World Evolution معرفی شد

بازی Jurassic World Evolution به‌زودی بسته الحاقی جدیدی دریافت می‌کند که محتویاتی با حال و هوای فیلم اول پارک ژوراسیک به آن اضافه می‌کند.

بازی Jurassic World Evolution سال گذشته منتشر شد. این بازی توسط استودیو فرانتیر، سازنده آثاری چون Elite: Dangerous ساخته شده است و در جریان آن بازیکنان می‌توانند یک پارک تفریحی با حضور انواع و اقسام دایناسور‌ها بسازند. همانطور که از اسم بازی هم پیدا است، این اثر الهام‌گرفته از دنیای ژوراسیک است و حال سازندگانش یک بسته الحاقی جدید برای آن معرفی کرده‌اند که Return to Jurassic Park نام دارد و قرار است شامل محتویاتی با حال و هوای اولین فیلم پارک ژوراسیک باشد. 

بسته الحاقی جدید بازی در تاریخ ۱۹ آذر منتشر خواهد شد و ۲۰ دلار قیمت دارد. در این DLC که وقایع آن در جزیره‌های Isla Nublar و Isla Sorna یعنی مکان‌هایی که فیلم پارک ژوراسیک در آن‌ها جریان داشت، رخ می‌دهند، بازیکنان قادر خواهند بود انواع و اقسام ساختمان‌ها و بنا‌های الهام‌گرفته از این فیلم را بسازند و دایناسور‌های این بسته الحاقی هم برای افرادی که فیلم پارک ژوراسیک را تماشا کرده‌اند آشنا خواهند بود. علاوه بر این بسته الحاقی مذکور شامل یک سری مراحل داستانی هم می‌شود که در جریان آن‌ها شخصیت‌هایی چون الن گرنت، الی ستلر و یان مالکوم حضور خواهند داشت و حتی صداپیشگی آن‌ها هم توسط بازیگران اصلی فیلم پارک ژوراسیک یعنی سم نیل، لورا دِرن و جف گلدبلوم صورت گرفته است. 

بازی Jurassic World Evolution در حال حاضر برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس است. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده