نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

واکنش مارک روفالو به صحبت‌های مارتین اسکورسیزی در مورد تاثیر مارول بر سینما

بازیگر نقش هالک در دنیای سینمایی مارول در واکنش به صحبت‌های چند وقت اخیر مارتین اسکورسیزی در مورد فیلم‌های مارول، راه حل جالبی ارائه کرده است.

مارک روفالو، بازیگری است که از یک طرف نقش هالک را در دنیای سینمایی مارول ایفا کرده و از طرفی سابقه همکاری با مارتین اسکورسیزی را در فیلم Shutter Island دارند. پس از آنکه مارتین اسکورسیزی چندی پیش فیلم‌های ابرقهرمانی و سینمای مارول را به یک پارک تفریحی تشبیه کرد و به‌نوعی آن‌ها را از هنر دور دانست، افراد زیادی واکنش‌های مختلفی نسبت به صحبت‌های وی نشان دادند اما در این بین روفالو هم اخیرا توضیحات یا بهتر است بگوییم راه حل جالبی برای رفع مشکلات ارائه کرده است؛ راه حلی که مارتین اسکورسیزی هم می‌تواند نقش مهمی در اجرایی شدن آن داشته باشد:

اگر ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که موفقیت‌های تجاری نشانگر ارزش‌ها هستند، هر شخصی که بتواند موفق‌ترین فیلم از حیث مالی را تولید کرد جایگاه بالاتری خواهد داشت و طبیعی است که سعی کند این موفقیت را با ساخت فیلم‌های بیش‌تر و بیش‌تر ادامه بدهد. مارتین اسکورسیزی در صحبت‌هایش به نکته‌های جالبی اشاره کرد و به استناد به یکی از این صحبت‌ها، به نظر من می‌توان یک سازمان سینمایی ملی تاسیس کرد که از طریق آن بتوان از نوع دیگر سینما [منظور سینمای هنری] هم حمایت کرد. 

به نظر من همه از جمله خود مارتین اسکورسیزی در تلاش برای ساخت فیلم‌هایی هستند که بتوانند فروش بالایی کسب کنند و من واقعا دوست دارم روزی را ببینم که اسکورسیزی، که قطعا قدرت و توان این کار را هم دارد، یک سازمان برای حمایت از فیلم‌سازهای جوان و با استعداد تشکیل داده است؛ فیلم‌سازانی که به دنبال ساخت فیلم‌های صرفا تجاری نیستند و ایده‌هایی هنری خیلی خوبی دارند. 

البته باید این را در نظر داشت که اسکورسیزی، در حال حاضر هم فعالیت‌های مختلفی برای حمایت از فیلم‌سازان جوان و هنرجویان این رشته انجام می‌دهد و حتی تهیه‌کنندگی چند فیلم کوچک و مستقل را هم برعهده داشته است. نظر شما در مورد صحبت‌های روفالو چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده