// دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۶

سریال جدید سازندگان Westworld با نام The Peripheral معرفی شد

به‌تازگی مشخص شده است که آمازون پرایم به جاناتان نولان و لیسا جوی دستور ساخت یک سریال جدید به نام The Peripheral را داده است.

Westworld را می‌توان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های حال حاضر دانست که جاناتان نولان و لیسا جوی، وظیفه ساخت آن را برعهده دارند. طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ددلاین به‌تازگی اعلام کرده که آمازون پرایم به این دو شخص دستور ساخت یک سریال جدید به نام The Peripheral را داده است. سریال The Peripheral قرار است از روی رمان علمی تخیلی به همین نام ساخته شود که توسط ویلیام گیبسون نوشته شده است و بهترین رمان علمی تخیلی هم به‌حساب می‌آید. دراین‌میان اشاره کنم که علت همکاری لیسا جوی و جاناتان نولان هم قرارداد همکاری است که در اوایل سال میلادی امضا کردند و سریال The Peripheral هم بخشی از این قرارداد است.

جنیفر سالکی، رئیس استودیوهای آمازون دراین‌باره می‌گوید:

مفتخریم که سریال The Peripheral را به‌عنوان اولین پروژه خود با جان، لیسا، آتنا و تیم ماهر آن‌ها در کیلتر فیلمز (Kilter Films) معرفی کنیم. این گفته بدین معنی است که یک تیم ماهر قرار است رمان ویلیام گیبسون را وارد مدیوم تلویزیون کند. مفتخریم که اعلام کنیم اسکات بی. اسمیث وظیفه نویسندگی این سریال برای سرویس استریم آمازون پرایم را برعهده دارد. همچنین بخش تلویزیونی برادران وارنر وینچنزو ناتالی هم با ما همکاری می‌کند. 

The Peripheral سریالی است که هر قسمت آن یک ساعت زمان خواهد داشت و روایت‌گر داستان زندگی فلاین فیشر است که تلاش می‌کند اعضای خانواده خود را درکنار هم نگه دارد. جاناتان نولان و لیسا جوی هم دراین‌باره می‌گویند:

سال‌ها پیش گیبسون به‌واسطه The Peripheral و داستانی که داشت، توانست آینده‌ای ترسناک و هیجان‌انگیز را در دسترس ما قرار دهد. تمامی ما در کیلتر فیلمز خوشحالیم که می‌توانیم پشتیبان وینچنزو ناتالی و اسکات بی. اسمیث باشیم تا چشم‌انداز خود برای این رمان را به‌تصویر بکشند. 

اسکات بی. اسمیث جدا از نویسندگی، در نقش تهیه کننده اجرایی و شورانر The Peripheral هم ظاهر می‌شود. از دیگر تهیه کننده‌های اجرایی سریال هم می‌توان به جاناتان نولان، لیسا جوی، آتنا ویکام و استیو هوبان اشاره کرد. وینچنزو ناتالی هم کارگردان و تهیه کننده اجرایی The Peripheral خواهد بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده