// دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

Street Fighter V: Champion Edition معرفی شد

کپکام اعلام کرده است که نسخه چمپیون ادیشن بازی Street Fighter V در تاریخ ۲۵ بهمن ماه (۱۴ فوریه ۲۰۲۰) در دسترس قرار می‌گیرد که شامل V-Skillهای جدید است.

در گذشته یوشینوری اونو، کارگردان Street Fighter V، اعلام کرده بود که در جریان مسابقات قهرمانی آمریکای شمالی این بازی، مبارز جدید استریت فایتر V را معرفی می‌کند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در جریان مسابقات فینال، قهرمان گیل معرفی شد. گیل برای اولین‌بار در Street Fighter III به‌عنوان یک شخصیت شرور ظاهر شده بود. 

جدا از این مورد، کپکام (Capcom) نسخه چمپیون ادیشن بازی Street Fighter 5 را هم معرفی کرد. Street Fighter V: Champion Edition دارای تمامی محتویات تزئینی است که تابه‌امروز برای بازی عرضه شده است (به‌جز محتویات فایتینگ چنس و کپکام پرو تور). علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ ۲۵ بهمن ماه (۱۴ فوریه ۲۰۲۰) این نسخه را تجربه کنند. البته چمپیون ادیشن هم‌اکنون با قیمت ۳۰ دلار برای پیش‌فروش روی کامپیوتر و پلی‌ استیشن 4 قرار داده شده است. همچنین کاربرانی که بازی را هم‌اکنون خریداری کرده‌اند، می‌توانند کیت ارتقا به چمپیون ادیشن را با قیمت ۲۴.۹۹ دلار خریداری کنند. 

به‌عبارتی Street Fighter V: Champion Edition دارای ۳۴ محیط مسابقه‌ای و ۲۰۰ اسکین برای کاراکترهای بازی است. جدا از این موارد، اعلام شده که V-Skill جدیدی هم برای تمامی کاراکترها درنظر گرفته شده است که روی نحوه‌ی مبارزه کردن شما تاثیر گذار خواهد بود. همچنین اعلام شده که آپدیت‌هایی در راستای به‌تعادل رسیدن بیشتر بازی و بهبود گیم‌پلی هم در دسترس قرار خواهد گرفت. با اضافه شدن گیل در ماه دسامبر به استریت فایتر V، تعداد مبارزین به ۴۰ عدد می‌رسد که کاربران چمپیون ادیشن تمامی این قهرمان‌ها را در اختیار خواهند داشت. 

در انتها مشخص شده است که می‌توانید گیل را با پول داخل بازی یا به‌صورت جداگانه خریداری کنید. همچنین اشخاصی که کیت ارتقا به چمپیون ادیشن را خریداری می‌کنند، به گیل هم دسترسی خواهند داشت. کاربران آمریکایی هم که چمپیون ادیشنش را پیش‌خرید کنند، رنگ ویژه‌ای برای مبارزان بازی به‌عنوان مزیت، آزاد خواهند کرد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده