// دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Paintball Xtreme: یک پینت‌بال سرگرم کننده

در ادامه‌ی مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل، این بار به سراغ یک بازی‌ شبیه‌سازی و اکشن به نام Paintball Shooting Games رفته‌ایم. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های شبیه‌ساز در سال‌های اخیر مورد استقبال گسترده بازیکنان پلتفرم‌های موبایل قرار گرفته است و شاهد عرضه شبیه سازهای متنوعی در همه‌ی زمینه‌ها بوده‌ایم. بازی‌های شبیه‌ساز امکان تجربه کردن کارها و فعالیت‌های مختلفی را برای بازیکنان ممکن می‌سازند که شاید تجربه کردن آن در زندگی واقعی پرهزینه یا سخت باشد. بازی آیفون Paintball Xtreme ساخته استودیو Mini Games است که شبیه‌ساز جذابی برای ورزش پینت بال است. این بازی به‌طور رایگان برای آیفون‌ و آیپد منتشر شده و بازیکنان می‌توانند برای تجربه‌ی کامل بازی از خریدهای درون برنامه‌ای استفاده کنند. زومجی به‌صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

Paintball Xtreme

بازی Paintball Xtreme یک شبیه‌ساز خوب برای ورزش هیجان انگیز و دوست داشتنی پینت بال است که از گیم‌پلی سریع و گرافیک بالایی برخوردار است

گیم‌پلی بازی‌های شبیه‌ساز را براساس شباهت و نزدیکی تجربه‌ی آن بازی به تجربه‌ی واقعی می‌سنجند و بازی Paintball Xtreme از این نظر عملکردی خوبی از خود به جا می‌گذارد. در این بازی بازیکنان به‌صورت اول شخص درنبردهای پینت بالی قرار می‌گیرند و باید با تیراندازی به دشمنان و فرار از حملات آن‌ها مراحل بازی را پشت سر بگذراند. مهم‌ترین بخش گیم‌پلی بازی Paintball Xtreme مهارت و واکنش‌های سریع بازیکنان در مواقع حساس است و هوش مصنوعی قوی بازی باعث می‌شود تا بازیکنان فرصت خطای زیادی نداشته باشند. تعداد گلوله‌های بازیکنان در هر مرحله محدود است و باید با استفاده بهینه از گلوله‌های رنگی خود، مراحل بازی را پشت سر بگذارند. بزرگ‌ترین نقص بازی، نداشتن حالت چندنفره است و بازیکنان باید در این بازی به‌صورت آفلاین و طی مراحل مختلف با هوش مصنوعی رقابت کنند و هدف‌های مشخص شده را انجام دهند.

Paintball Xtreme

در بازی Paintball Xtreme، بازیکنان در هر مرحله باید با انتخاب شخصیت و هم تیمی‌های خود به‌صورت آفلاین و باهوش مصنوعی بازی رقابت کنند. کنترل‌های بازی به دیگر بازی‌های اول شخص پلتفرم موبایل شباهت زیادی دارد و بازیکنان می‌توانند به خوبی به کاور گرفتن، دویدن و تیراندازی در زمین پینت بال مشغول شوند. حالت Auto-Fire نیز دراین بازی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که در این حالت پس از قفل شدن نشانه روی حریفان، به‌صورت خودکار تیراندازی انجام می‌شود. مراحل بازی دارای تنوع خوبی هستند و کاراکترها و تفنگ‌های مختلفی در دسترس بازیکنان قرارگرفته است. هرکدام از اسلحه‌ها دارای خصوصیات خاصی هستند و بازیکنان می‌توانند براساس نحوه‌ی بازی کردن و اهداف مراحل از اسلحه‌های مد نظر خود استفاده کنند. خریدهای درون برنامه‌ای در این بخش، حضور پر رنگی دارند و بازیکنان می‌توانند با پرداخت پول واقعی، اسلحه‌ها و کاراکترهای مختلف را باز کنند.

Paintball Xtreme

در بخش تجربه‌ی گرافیکی بازی Paintball Xtreme نیز یک بازی خوش ساخت و سطح بالا محسوب می‌شود و بازیکنان از تجربه‌ی این ورزش جذاب با اسلحه‌های جذاب در محیط‌های مختلف روی گوشی هوشمند خود لذت خواهند برد. انیمیشن‌های بازی و حرکات کاراکترها به خوبی طراحی شده است و تنوع محیط‌ها و اسلحه‌ها در بخش ظاهری نیز بسیار هوب است. بازیکنان می‌توانند با جمع آوری سکه برای کاراکتر و اسلحه خود شخصی سازی انجام دهند و به میدان نبرد پا بگذارند. صداگذاری بازی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد و صداهای شلیک کردن و موسیقی‌های استفاده شده در بازی با ریتم هیجان انگیز پینت بال همخوانی خوبی دارند.

اگر از طرفداران ورزش پینت بال هستید یا به بازی‌های شوتر اول شخص علاقه مندید، Paintball Xtereme یکی از بازی جذابی است که می‌توانید آن را به‌صورت رایگان و آفلاین روی دستگاه‌های iOS خود تجربه کنید.

دانلود بازی Paintball Xtreme


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده