// یکشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

بازی موبایل Path of Exile رسما معرفی شد؛ انتشار اطلاعاتی از آپدیت های بزرگ نسخه اصلی

استودیو سازنده Path of Exile پروژه‌های زیادی برای این مجموعه در دست ساخت دارد که می‌توان از بین آن‌ها به نسخه موبایل و بسته‌های الحاقی جدید برای نسخه اصلی اشاره کرد.

اخیرا خبر‌های جذابی از مجموعه Path of Exile منتشر شده که طرفداران را بیش‌ازپیش هیجان‌زده کرده است. این بازی نقش‌آفرینی شِش سال پیش از بدو تولد خود تا به این لحظه از طرف سازندگان پشتیبانی شده و میزبان محتویات زیادی شده است. درحالی‌که نسخه اصلی این مجموعه همچنان در حال رشد است، دنباله این بازی نیز درکنار پروژه‌های دیگر در دست ساخت قرار دارد.

در جریان رویداد ExieCon که اخیرا برگزار شده است، گرایندینگ گیر گیمز (Grinding Gear Games) اطلاعاتی از پروژه‌های جدید مجموعه Path of Exile منتشر کرده است. یکی از اطلاعات مهم مربوط‌به معرفی نسخه دوم یعنی Path of Exile 2 می‌شود که در سال آینده میلادی منتشر خواهد شد. این بازی با محتوای داستانی و کمپین جدید در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

درکنار معرفی دنباله‌های این بازی، سازندگان از نسخه موبایل Path of Exiles نیز رونمایی کردند که اشاره‌ای به تاریخ انتشار این پروژه نشد. البته سازندگان از این پروژه بیشتر به‌عنوان یک پروژه‌ی آزمایشی یاد کردند که قرار است با کمک کاربران و نظراتشان بتوانند آن را منتشر کنند. همچنین اعلام شد که این بازی بیشتر روی گیم‌پلی تمرکز دارد و بازیکنان با تکیه بر سیستم پرداخت درون‌ برنامه‌ای پیشرفت نمی‌کنند.

جدیدترین بسته الحاقی بازی Path of Exile که با نام Conquerors of the Atlas معرفی شده است، شامل تجربه داستانی جدید، نقشه، مهارت‌ها، لوت‌ها و محتویات تازه‌ دیگری می‌شود. این محتوا در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

در انتها نیز به League جدید با نام Metamorph اشاره شد که در تاریخ یاد شده یعنی همان ۱۳ دسامبر آغاز می‌شود. همچنین کاراکتر NPC جدیدی با نام Octavius وارد دنیای بازی می‌شود که داستان‌های جدیدی برای گفتن دارد. همینطور سازندگان اعلام کردند که نسخه مک بازی Path of Exile نیز سال آینده میلادی منتشر می‌شود.

بازی Path of Exile هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی در دسترس است و دنباله این بازی یعنی Path of Exile 2 نیز در قالب نسخه آزمایشی بتا سال آینده میلادی در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده