// یکشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶

مراحل ساخت بازی Yakuza 7: Like a Dragon به اتمام رسید

شرکت سگا اعلام کرده که مراحل ساخت Yakuza 7: Like a Dragon تمام شده و برای عرضه در تاریخ ۲۶ دی ماه آماده است.

چندی پیش بود که بازی Yakuza 7 معرفی شد که روایت‌گر داستان شخصیتی جدید است و در ادامه، تریلرهای مختلفی از گیم‌پلی آن هم به‌نمایش درآمد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت سگا به‌تازگی و در جریان یک رویداد در توکیو، اعلام کرده که مراحل ساخت یاکوزا 7 تمام شده و به‌ اصطلاح گلد شده است. همچنین نام کامل بازی هم مشخص شده است.

ازاین‌رو بازی Yakuza 7: Like a Dragon در تاریخ ۲۶ دی ماه (۱۶ ژانویه ۲۰۲۰) در ژاپن برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. متاسفانه تاریخ انتشار بازی برای غرب اعلام نشده است و تنها گفته شده که Yakuza 7: Like a Dragon در سال ۲۰۲۰ برای کاربران غربی عرضه می‌شود. جدا از اعلام گلد شدن بازی، سگا اعلام کرده که با شرکت‌های مختلفی وارد همکاری شده تا محصولات خود را در بازی قرار دهند؛ موردی که سگا آن را در هر نسخه از سری Yakuza انجام می‌دهد. دراین‌میان اشاره کنم که این محصولات شامل مواد خوراکی، شامپو و موارد مشابه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول Yakuza 7: Like a Dragon هم می‌توان به تریلر اخیر بازی اشاره کرد که در انتهای آن مشخص شد کازوما کریو، قهرمان نسخه‌های پیشین یاکوزا، هم در این نسخه حضور دارد، اما به‌نظر می‌رسد که در قالب یک باس فایت با او روبه‌رو می‌شویم. در انتها اشاره کنم که دموی بازی هم هم‌اکنون در فروشگاه پلی استیشن قرار گرفته است.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده