// یکشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۴

اسپین آف جدید SpongeBob برای نتفلیکس در دست ساخت است

باتوجه‌به گزارش‌های منتشر شده از سوی نیویورک تایمز، Nickelodeon در حال ساخت یک اسپین آف از باب اسفنجی برای نتفلیکس است.

باب اسفنجی (SpongeBob) را می‌توان یکی از کاراکترهای محبوب تلویزیون دانست که سریال آن مخاطبان زیادی را به‌خود جذب کرده و حتی این شخصیت دوست داشتنی وارد سینما هم شده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس (Netflix) و Nickelodeon وارد یک همکاری شده‌اند و در جریان این همکاری، نیکلودئون برای نتفلیکس سریال و فیلم خواهد ساخت. متاسفانه جزئیات دقیقی از این پروژه‌ها اعلام نشده است، اما نیویورک تایمز جزئیاتی را منتشر کرده است.

نیویورک تایمز در گزارش خود اعلام کرده که نیکلودئون یک اسپین‌آف موزیکال از مجموعه باب اسفنجی را می‌سازد که داستان آن روی کاراکتر Squidward تمرکز دارد. متاسفانه جزئیات بیشتر از این اسپین‌آف و پروژه‌های دیگر نیکلودئون در دسترس نیست. حتی مشخص نشده که پروژه مربوط‌به کاراکتر Squidward یک سریال تلویزیونی است یا شاهد یک فیلم سینمایی خواهیم بود. در جریان انیمیشن سریالی باب اسفنجی، راجر بامپاس، صداپیشه اسکوئیدوارد است و مشخص نشده که آیا او در این پروژه هم صداپیشگی اسکوئیدوارد را برعهده دارد یا نه. 

نتفلیکس و نیکلودئون در گذشته و برای پروژه‌هایی نظیر Rocko's Modern Life: Static Cling و Zim: Enter the Florpus هم با یکدیگر همکاری کرده‌ بودند. بااین‌تفاسیر باید منتظر اخبار بیشتر حول این پروژه‌ها بمانیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده