// یکشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

ساخت سریال Sin City در دستور کار قرار گرفت

فرانک میلر، نویسنده کمیک Sin City، با شرکت لجندری تلویژن به توافق رسیده است تا سریال Sin City را برای سرویس‌های استریم و شبکه‌های پرمیوم بسازند.

در سال ۲۰۰۵ بود که فرانک میلر، نویسنده کمیک Sin City، در جریان یک همکاری با رابرت رودریگز، این کمیک را روی پرده سینما به‌نمایش درآوردند. طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این دو شخص مجددا وارد یک همکاری شده‌اند تا این بار Sin City را ازطریق یک مدیوم دیگر در دسترس قرار دهند. البته فعلا میلر و شرکت لجندری برای سریال تلویزیونی Sin City وارد همکاری شده‌اند، اما اعلام شده که رابرت رودریگز هم در مراحل آخر پیوستن به تیم ساخت سریال به‌سر می‌برد.

اگر رودریگز هم با شرکت لجندری قرارداد ببندد، درکنار فرانک میلر، استفان ال‌هیوریوکس و سیلن توماس، تهیه کننده اجرایی سریال سین سیتی خواهند بود. ال‌هیوریکس در گذشته تهیه کننده اجرایی فیلم Sin City: A Dame to Kill For هم بوده است. این در حالی است که سیلن توماس، مدیرعامل شرکت تولیدی میلر به‌حساب می‌آید. باتوجه‌به تم گرافیکی Sin City، به‌نظر می‌رسد این سریال روی سرویس‌های استریم و شبکه‌های پرمیوم در دسترس قرار بگیرد. 

این در حالی است که اعلام شده از نظر محتوا سریال به اندازه‌ی یک فصل کامل خواهد بود که بتوان آن را روی شبکه‌های خانگی هم نشان داد. در قرارداد میلر هم ذکر شده که وی یک پیش‌درآمد از کمیک Sin City را خواهد نوشت. این برای اولین‌بار نیست که Sin City در مقیاس کوچک‌تر درنظر گرفته می‌شود. در سال ۲۰۱۷ هم قرار بود یک سریال تلویزیونی با همکاری شرکت Weinstein و Dimension Films ساخته شود که گلن مازرا، شورانر The Walking Dead وظیفه نویسندگی و لن وایزمن وظیفه کارگردانی آن را برعهده داشت. بااین‌حال به‌خاطر مشکلات شرکت Weinstein، این سریال هیچ‌وقت پخش نشد. 

قسمت اول Sin City توانست بازخوردهای خوبی را کسب کند و مورد توجه منتقدان و بینندگان هم قرار گرفت. این در حالی است که Sin City: A Dame to Kill For نتوانست آنطور که باید و شاید موفق شود. این فیلم در باکس آفیس ۳۹ میلیون دلار فروش کرد و نتوانست بیشتر از بودجه ۶۵ میلیون دلاری خود کسب درآمد داشته باشد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده