// یکشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

محتوای جدید This War of Mine به مناسبت پنج سالگی این بازی منتشر شد

استودیو 11 بیت، به مناسبت پنج سالگی بازی This War of Mine، محتوای Final Cut را در دسترس قرار داده است که شامل محتوای داستانی جدیدی می‌شود.

پنج سال پیش بازی This War of Mine روانه بازار شد و توانست مخاطبان بسیاری را جذب کند. این بازی سبک بقا برخلاف اکثر بازی‌‌های جنگ محور، به‌جای پرداخت مستقیم به جنگ، به حواشی و وضعیت مردم پرداخته است. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ۱۱ بیت (11 Bit Studio)، سازنده و ناشر This War of Mine، به‌مناسبت تولد پنج سالگی این بازی، محتوای جدیدی را در دسترس کاربران قرار داده است.

در جریان آپدیت Final Cut که تمامی کاربران استیم می‌توانند آن را به‌صورت رایگان دانلود و تجربه کنند، شاهد اضافه شدن کاراکتر، سناریو داستانی، ماموریت و موارد دیگری به بازی This War of Mine هستیم. همچنین اشاره کنم که این محتوا شامل اضافه شدن رزولوشن 4K، پشتیبانی از صفحه‌نمایش‌هایی با نسبت ۲۱:۹ و ریمستر شدن سطح‌های کلاسیک بازی اصلی می‌شود. در ادامه ۱۱ بیت استودیو اعلام کرده که گزینه جدیدی هم به بازی اضافه شده که می‌توانید ازطریق آن، This War of Mine را بدون این محتویات تجربه کنید. 

درواقع این گزینه برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند بازی اصلی را تجربه کنند. کاربران زومجی برای مطلع شدن از محتوای کامل این آپدیت، می‌توانند به سایت منبع خبری مراجعه کنند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده