نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل The Swords of Ditto؛ حماسه قهرمانانه دیتو

در بازی موبایل The Swords of Ditto وارد ماجراهایی حماسی و مهیج خواهید شد و به همراه قهرمان بازی به جنگ با Mormo خواهید رفت. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های نقش‌آفرینی یکی از سبک‌های محبوب و پرطرفدار در بین بازیکنان محسوب می‌شود. این سبک به‌دلیل محتواهای غنی و داستان‌های جذاب همیشه جزو انتخاب‌های اصلی گیمرها بوده است. در پلتفرم‌های موبایلی نیز بازی‌های موفقی چون Cat Quest منتشر شده‌اند که مورد توجه منتقدین و گیمرها قرار گرفته است. شرکت Devolver Digital نیز اخیرا بازی جدیدی در سبک RPG خلق کرده است که حال و هوایی رنگارنگ و زیبا دارد. بازی موبایل The Swords of Ditto اثری است که بازیکنان به جستجوی شمشیر Ditto می‌روند و با دشمنان مبارزه می‌کنند. در این مطلب قصد داریم این بازی اندروید و آیفون را معرفی کنیم. پس تا پایان همراه زومجی باشید.

The Swords of Ditto

محیط جنگلی بازی بسیار زیبا و چشم‌نواز طراحی شده است

بازی اندروید The Swords of Ditto درباره قهرمانی است که با یافتن شمشیر افسانه‌ای Ditto خود را برای ازبین‌بردن دشمن انسان‌ها یعنی Mormo آماده می‌کند. او با یافتن شمشیر و ازبین‌بردن دشمنان بسیار درنهایت به این موجود اهریمنی می‌رسد. داستان بازی دارای کشش و هیجان بالایی است و بازیکنان از تجربه آن لذت خواهند برد. این بازی موبایل گیم‌پلی روانی دارد و سازندگان تنظیماتی را برای بازیکنان تعبیه کرده‌اند که آن‌ها بتوانند بسته به سلیقه خود، دکمه‌های کنترلی بازی را تنظیم کنند. روند بازی به اینگونه است که بازیکن در محیط جنگلی و روستایی قرار می‌گیرد و با گشت‌و‌گذار در جهان بازی روند داستان بازی را پیش می‌برد و با دشمنان مبارزه می‌کند. آیتم‌های جمع کردنی مختلفی در نقاط مختلف بازی قرار گرفته است که با جمع‌آوری آن‌ها، بازیکن می‌تواند زره و توانایی‌های گوناگون قهرمان خود را ارتقا دهد. دشمنان بازی نیز به مرور قوی‌تر و سرسخت‌تر می‌شوند که بازیکن با چالش‌های مختلفی رو‌به‌رو خواهد شد. در مجموع بازی آیفون The Swords of Ditto در روایت داستان و گیم‌پلی توانسته است درخشان عمل کند و تجربه جذابی را برای گیمرها به ارمغان آورد.

The Swords of Ditto

دشمنان بازی به مرور سخت‌تر و چالش‌برانگیز می‌شوند

بازی موبایل The Swords of Ditto گرافیکی زیبا و چشم‌نواز دارد. دوربین بازی به‌صورت ایزومتریک یعنی از بالا به پایین است که بازیکن به تمام جزئیات بازی اشراف دارد. محیط‌ها و ساختمان‌های بازی بسیار هنرمندانه طراحی شده‌اند و بازیکن از حضور در این جهان لذت خواهد برد. موسیقی و صداگذاری بازی به خوبی طراحی و اجرا شده‌اند و هر نقطه از نقشه بازی، دارای یک قطعه مخصوص به آن منطقه است. لازم به ذکر است، سازندگان با قرار دادن تنظیمات گرافیکی مختلف، بازی را برای گوشی‌هایی با سخت‌افزار ضعیف‌ را در نظر گرفته‌اند و دارندگان گوشی موبایل‌های قدیمی می‌توانند به‌راحتی این بازی مهیج را تجربه کنند. همچنین، بازیکنان می‌توانند بازی موبایل The Swords of Ditto را به‌صورت آفلاین تجربه کنند.

بازی موبایل The Swords of Ditto اثری مهیج و جذاب است که بازیکنان از تجربه آن پشیمان نخواهند شد. داستان حماسی، گیم‌پلی روان و گرافیک چشم‌نواز بازی همگی دست به دست هم داده‌اند این اثر جزو بهترین بازی‌های اندروید قرار بگیرد. لازم به ذکر است، این اثر هم‌اکنون با قیمت ۶ دلار روی فروشگاه‌های اپ استور و گوگل‌پلی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید ازطریق لینک‌های پایین این بازی هیجان‌انگیز را دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی The Swords of Ditto


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده