// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

اطلاعاتی جدیدی از روند تولید Dead Islands 2 منتشر شد

مدیرعامل شرکت Koch Media، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که بازی Dead Island 2 هم‌چنان در دست تولید است. 

بازی Dead Island 2 که در سال ۲۰۱۴ معرفی شد، پس از خروج از دو استودیو و قرار گرفتن در دست یک استودیوی سوم، هم‌چنان مراحل تولید خود را طی می‌کند و خبری از لغو شدن این پروژه نیست. 

مدیرعامل Koch Media، کلمنس کاندراتیتس در مصاحبه‌ای با Gameindustry.biz اعلام داشت:

دد آیلند یک برند بسیار مهم برای ما است و ما باید به بهترین شکل با آن برخورد کنیم. اصرار ما برای ادامه‌ی تولید، فقط نشان‌دهنده‌ی ثابت قدمی ما برای ارائه‌ی یک بازی خوب است. ممکن است شما بخواهید برای دیگران تعریف کنید که Dead Island 2 تا به حال دو بار استودیوی سازنده‌ عوض کرده است! اما ما می‌خواهیم که براساس نتیجه‌ی نهایی کارمان قضاوت شویم و مطمئن هستیم که در زمان انتشار، یک بازی زامبی کشی فوق‌العاده را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهیم.

Dead Island 2 در ابتدا در اختیار استودیوی Yager Developments بود و قرار بود Techland آن را منتشر کند. سپس، به تیم سازنده‌ی بازی Dying Light، یعنی Sumo Studios منتقل شد. هم‌اکنون هم قرار است استودیوی Dambuster تولید آن را پیش ببرد. کار قبلی استودیوی Dambuster، بازی Homefront: Revolution بود و هم‌اکنون امیدوار هستند که بتوانند به‌عنوان سومین تیم، بازی موفقی را ارائه دهد.

مجموعه‌ی دد آیلند در سال ۲۰۱۱ به بازار معرفی شد و سپس بازی‌های فرعی همانند Dead Island: Riptide و Escape Dead Island در سال‌های بعدی منتشر شدند. یک بازی دیگر نیز با نام Dead Island: Epidemic که در سبک MOBA در حال ساخت بود نیز در سال ۲۰۱۵ تولید آن متوقف شد. 

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی Dead Island 2 مشخص نشده است اما در حال حاضر تایید شده است که این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی منتشر شد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده