نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

رمدی گزارشی از فروش بازی Control منتشر کرد

به گفته‌ی رمدی، این استودیو انتظار دارد که سود و درآمد حاصل از فروش بازی Control افزایش یابد.

Control، جدیدترین بازی ساخته شده توسط استودیوی Remedy Entertainment که توانسته‌ است به خوبی تم و سبک‌های مختلفی را که رمدی طی چندین سال‌ فعالیت در آن‌ها تخصص یافته، در خود تلفیق کند. طبق آخرین اخبار بازی، شرکت 505 Games به عنوان ناشر بازی اعلام کرد که Control از زمان عرضه تا کنون بالغ بر ۱۷.۷ میلیون یورو سودآوری کرده است. با این که تقریبا محال است تا بدون دانستن بودجه‌ی ساخت بازی به این قضیه پی برد که سود اعلام شده یک ناامیدی بزرگ است یا خیر، با این حال، با توجه به تبلیغات گسترده و سابقه‌ی سازندگان، به نظر می‌رسد که Control نتوانسته است آن چنان در بحث فروش موفق عمل کند.

در اقدامی غیر معمول، سازندگان بازی گزارشی از فروش آن را منتشر کردند که در آن به بررسی قرارداد آن‌ها با شرکت Digital Bros (شرکت مادر 505 Games) و مسائل مربوط به تقسیم سود بازی پرداخته‌اند و در کنار آن در مورد قرارداد انحصاری با شرکت Epic Games برای عرضه‌ی بازی روی فروشگاه اپیک نیز صحبت کرده‌اند. 

رمدی در این گزارش گفت که برخلاف آن‌ چه که 505 گیمز و Digital Bros در مورد سود حاصل از بازی اعلام کرده‌اند، گزارش‌های داخلی این استودیو خبر از سودآوری مناسب و افزایش درآمد آن‌ها دارد. این موضوع به این دلیل است که تشخیص مسائل مربوط به درآمد در استودیوی رمدی نسبت به شرکت Digital Bros متفاوت است. البته رمدی به علت این تفاوت اشاره‌ای نکرد. شما می‌توانید بیانیه‌ی کامل آن‌ها را که توسط Yahoo Finance منتشر شده است، از طریق این لینک مطالعه کنید.

این که بیانیه‌ی رمدی به منظور فرونشاندن ترس سهام دار‌ها از فروش کمتر از انتظار بازی Control بوده یا صرفا رمدی تمایل داشته است که بعضی از مطالب را شفاف سازی کند، مشخص نیست. در هر صورت، ارائه‌ی گزارش‌های اینچنینی حرکتی غیر معمول از سوی توسعه دهندگان است. به هر حال، جدای از این موضوع که بازی فروش خوبی داشته است یا خیر، استودیوی رمدی به ارائه‌ی محتویات اضافی برای بازی Control ادامه خواهد داد که مسلما خبری خوش برای دوست‌داران این بازی جذاب به حساب می‌آید. 

برای آشنایی بیشتر با بازی کنترل می‌توانید بررسی زومجی از این بازی را از طریق این لینک مطالعه کنید. بازی Control هم اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. 

نظر شما راجع به بازی Control چیست؟ آیا آن را تجربه کرده‌اید؟ به نظر شما این بازی بازخوردی را که لایق آن بوده است دریافت کرده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده