نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

ناشر نسخه پی سی Death Stranding انتظار فروشی ۵۵ میلیون دلاری برای بازی دارد

شرکت 505 Games، ناشر نسخه پی سی Death Stranding فروشی بیش از ۵۵ میلیون دلار را برای این نسخه از بازی تخمین می‌زند.

بازی Death Stranding بعد از گمانه زنی‌ها و شایعات بسیار زیادی که در سال‌های گذشته در رابطه با آن منتشر می‌شد، بالاخره به دست علاقه مندان خود رسیده است. این بازی، با سبک و سیاق خاص داستان خود، به یکی از بازی‌های منحصر به فرد AAA در طول چند سال اخیر تبدیل شده است. Death Stranding، ابتدا به عنوان یکی از بازی‌های انحصاری کنسول پلی استیشن 4 به حساب می‌آمد، تا این که خبر انتشار نسخه پی سی آن تأیید شد. حالا به نظر می‌رسد که 505Games، به عنوان ناشر بازی بزرگ کوجیما، برای پورت PC این بازی نیز اهداف بلند پروازانه‌ای را در سر دارد.

نسخه‌ی PS4 این بازی نیز تا کنون عملکرد موفقیت آمیزی را از خود به جا گذاشته است. این بازی، در انگلستان و ژاپن، رتبه‌ی نخست جدول فروش را به خود اختصاص داده تا به یک آی پی جدید و موفق تبدیل شود. شرکت مادر 505Games یعنی Digital Bros، در گزارش مالی خود در Q1 2019، اعلام کرده که این کمپانی انتظار دارد تا پورت PC بازی Death Stranding درآمدی فراتر از ۵۵ میلیون دلار را عاید آن‌ها کند. با یک برآورد کلی، می‌توان این مبلغ را به فروش ۷۵۰ هزار تا یک میلیون نسخه از این بازی نسبت داد.

هنوز از میزان فروش جهانی نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی، اطلاعاتی منتشر نشده است اما اگر موفقیت این بازی، به همان میزان که به نظر می‌رسد باشد، چنین هدفی کاملاً دست یافتنی به نظر می‌رسد. ظاهراً انتشار نسخه کامپیوتر بازی Death Stranding، درآمد قابل توجهی را برای 505Games به دنبال خواهد داشت. دث استرندینگ را می‌توانید هم‌اکنون روی پلی‌استیشن 4 تجربه کنید. اما استودیوی کوجیما پروداکشنز قصد دارد تا در سال آینده‌ی میلادی، این بازی را برای پی سی نیز منتشر کند. نسخه پی سی این بازی روی فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز استور در دسترس خواهد بود. برخلاف اکثر بازی‌های بزرگ فروشگاه اپیک گیمز که ابتدا برای کاربران این فروشگاه در دسترس قرار می‌گیرند، دث استرندینگ به‌صورت همزمان در اختیار کاربران استیم و اپیک گیمز استور قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده