نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶

برنامه دورهمی به تلویزیون باز خواهد گشت

تهیه کننده برنامه دورهمی از بازگشت این برنامه گفتگومحور با اجرای مهران مدیری خبر داد.

آخرین قسمت از برنامه تلویزیونی «دورهمی» فروردین گذشته روی آنتن رفت و پس از آن اخباری مبنی بر پایان این برنامه گفتگومحور به گوش رسید. مهران مدیری نیز اخیرا از ساخت یک برنامه گفتگومحور در فضای مجازی خبر داده بود؛ برنامه‌ای با نام «شب نشینی» که قسمت اول آن نیز گویا آماده پخش است. بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران، سید مصطفی احمدی به تازگی از بازگشت برنامه «دورهمی» خبر داده است. طبق اعلام سید مصطفی احمدی، طرفین برای محقق شدن این امر به توافق رسیده‌اند. وی درباره بازگشت «دورهمی» و نقش مهران مدیری در این اتفاق به قرار زیر صحبت کرد:

با توجه به استقبال کم نظیر بینندگان عزیز از چند سریِ قبلِ برنامه دورهمی، همچنین پیشنهاد سازمان صدا و سیما و تاکید آقای مهران مدیری مبنی بر آنکه برنامه‌ای تولید شود که همه مردم در سراسر کشور بدون پرداخت هزینه امکان دسترسی به آن را داشته باشند و باعث بهتر شدن حال مردم شود، تصمیمِ گروه بر آن شد که تولید برنامه «دورهمی» برای پخش از تلویزیون را مجددا آغاز نماییم.

مهران مدیری

سید مصطفی احمدی همچنین درباره تغییرات فصل جدید «دورهمی» صحبت کرد و گفت:

«دورهمی» در حال حاضر با همان سبک و ساختار قدیمی بازمی‌گردد و با تشکیل اتاق فکر مشغول ایده پردازی برای اضافه کردن بخش‌های جذاب و گوناگون به برنامه هستیم. طی بیش از سی سال فعالیت هنری آقای مهران مدیری، همواره شاهد نوآوری و ارائه سبک‌های گوناگون از ایشان در کارهای مختلف بوده‌ایم که مورد توجه مردم قرار گرفته و در سری جدید برنامه دورهمی هم این اتفاق تکرار خواهد شد.

شما کاربران زومجی چه نظری درباره برنامه «دورهمی» دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده