نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۴

ایکس باکس اسکارلت سرعت، نرخ فریم بالا و توان پردازشی قدرتمند را هدف گرفته است

مایکروسافت تمام تلاش خود را برای اینکه ایکس باکس اسکارلت را قوی‌ترین کنسول دنیا معرفی کند، خواهد کرد.

شرکت مایکروسافت بسیار از اینکه ایکس باکس وان ایکس قدرتمند‌ترین کنسول حال حاضر جهان است، احساس رضایت می‌کند و به نظر می‌رسد که نمی‌خواهد این عنوان را در نسل بعدی کنسول‌های بازی خانگی از دست دهد. 

طبق آخرین اخبار کنسول‌ های بازی و به گفته‌ی آرون گرینبرگ از شرکت مایکروسافت، تیم ایکس باکس در حال حاضر روی قدرت خام، سرعت و عملیات محاسباتی کنسول ایکس باکس اسکارلت تمرکز دارد. گرینبرگ در مصاحبه‌ای اینگونه بیان کرد که: 

همان تیمی که روی کنسول ایکس باکس وان ایکس کار کرد مشغول ساخت ایکس باکس اسکارلت است. من فکر می‌کنم که ما بسیار به ساخت قوی‌ترین کنسول جهان افتخار می‌کنیم. ما می‌خواهیم که نه تنها روی قدرت بلکه روی جزییات دیگری مانند سرعت، نرخ فریم بهبود یافته و پردازنده‌ی قوی‌تر تمرکز کنیم و علاقه داریم که این قابلیت‌ها را در اختیار توسعه‌دهندگان خود بگذاریم. 

در ادامه گرینبرگ اینگونه ادامه می‌دهد: 

ما در هر حال ملاقات با بازی‌سازان مختلف هستیم. در واقع هم‌اکنون نیز توسعه‌دهندگان کیت توسعه‌ی ایکس باکس بعدی را در اختیار دارند و ما با آن‌ها صحبت‌های زیادی کرده‌ایم. به‌زودی بازخورد‌های بیشتری را از آن‌ها خواهیم شنید اما تا این‌ جای کار می‌دانیم که آن‌ها بسیار برای اهداف ما هیجان‌زده‌اند. ما در آینده بیشتر راجع به اهدافمان صحبت خواهیم کرد. در واقع، تمام [صحبت‌های ما در] سال آینده به ایکس باکس اسکارلت اختصاص خواهد یافت.

کنسول نسل بعدی از خانواده‌ی ایکس باکس یعنی ایکس باکس اسکارلت، سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. تا به اینجا می‌دانیم که این کنسول توانایی پشتیبانی از رزولوشن 8K و نرخ فریم 120fps را دارد. 

نظر شما راجع به پروژه اسکارلت چیست؟ آیا سیاست‌های مایکروسافت در مورد عرضه‌ی قوی‌ترین کنسول دنیا را می‌پسندید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع VG 24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده