نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۶

دومین تریلر رسمی انیمیشن Trolls World Tour منتشر شد

استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس و یونیورسال پیکچرز سرانجام دومین تریلر رسمی انیمیشن Trolls World Tour را منتشر کرده‌اند.

ماه خرداد امسال بود که استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس و یونیورسال پیکچرز اولین تریلر رسمی انیمیشن Trolls World Tour (تور جهانی ترول‌ها) را منتشر کردند، اما تا به امروز تصاویر و نمایش جدیدی از این انیمیشن سینمایی منتشر نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی انیمیشن Trolls 2 (ترول‌ها ۲) منتشر شده است. در این تریلر نیز شاهد قبایل دیگری از ترول‌ها هستیم و قبیله راک در تلاش است تا بقیه موسیقی‌ها را از بین ببرد و حال پاپبی و برنچ و دیگر ترول‌ها در دنباله انیمیشن Trolls (ترول‌ها) باید در برابر ملکه بارب متحد شوند تا همه موسیقی‌ها را نجات دهند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پاپی و برنچ در انیمیشن Trolls World Tour متوجه می‌شوند که ۶ قبیله دیگر از ترول‌ها وجود دارد که هر قبیله سبک و موسیقی منحصربه‌فرد خود را دارا است که این سبک‌ها شامل فانک، کانتری، تکنو، کلاسیک، پاپ و راک می‌شود. بدین ترتیب آن‌ها متوجه می‌شوند که دنیای آن‌ها بسیار بزرگ‌تر و وسیع‌تر از چیزی است که تصورش را می‌کردند. ملکه بارب، یکی از اعضای سلطنتی قبیله راک، با کمک پدرش، پادشاه ترش می‌خواهد همه موسیقی‌های دیگر را از بین ببرد و بر دیگر گروه‌ها سلطنت کند. سرنوشت جهان در معرض خطر است و حال پاپی و برنچ باید با کمک دوستان خود به سرزمین‌های دیگر برای متحد کردن ترول‌ها برای جلوگیری از این اتفاق، سفر کنند. علاوه‌بر تریلر، دریم‌ورکس و یونیورسال پوستر جدیدی از انیمیشن Trolls World Tour را نیز منتشر کرده‌اند که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Trolls World Tour

انیمیشن Trolls World Tour برای اکران در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۲۰ (۲۹ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. آنا کندریک، جاستین تیمبرلیک، کلی کلارکسون، جیمز کوردن، سم راکول، چنس د رپر، آزی آزبورن، اندرسون پاک، آیکان پاپ (اينو جاو كارولاين هيلت)، کونال نایر، ران فانچز، جیمی درنان، آنتونی راموس، کاران سونی، فلولا بورگ، جی بالوین، مری جی. بلایژ، ریچل بلوم، جرج کلینتون، استر دین، کینن تامسون و گوستاوو دودامل، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن Trolls 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده دارند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده