نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۸

فیل اسپنسر: بازی Final Fantasy 14 به ایکس باکس وان می‌آید

ریاست Xbox از رابطه‌ی نزدیک خود با نائوکی یوشیدا، کارگردان و تهیه کننده بازی‌های Final Fantasy و خبر انتشار بازی‌های این سری در پلتفرم ایکس باکس وان می‌گوید.

Square Enix در خلال رویداد X019 اعلام کرد که بسیاری از بازی‌های اصلی مجموعه Final Fantasy و همچنین Kingdom Hearts به Xbox Game Pass آورده خواهد شد. اما در این بین، یک مورد بزرگ از قلم افتاده بود: Final Fantasy 14: A Realm Reborn که بنا به اخبار جدید، آن نیز برای ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

فیل اسپنسر، در مصاحبه با وبسایت گیم اسپات، این خبر را تأیید می‌کند. او با اشاره به کنفرانس خبری X019 بیان می‌کند که:

مطمئن باشید که این بازی (Final Fantasy 14) نیز به ایکس باکس خواهد آمد. ما رابطه بسیار خوبی با یوشیدا داریم و در حال حاضر مشغول رایزنی درباره‌ی نحوه‌ی ورود این MMO با سابقه به پلتفرم ایکس باکس هستیم.

یوشیدا در سال‌های گذشته بارها درباره احتمال انتشار بازی Final Fantasy XIV برای ایکس باکس وان صحبت کرده و حالا به نظر می‌رسد که این تصمیم نهایی شده و بالاخره شاهد حضور این MMO در پلتفرم ایکس باکس خواهیم بود. اما همچنان سؤالی که در این بین پیش می‌آید، این است که آیا بازی از قابلیت کراس پلتفرم پشتیبانی خواهد کرد یا خیر.

بسیاری از بازیکنان و علاقه‌مندان به بازی‌های MMORPG، بازی فاینال فانتزی 14 را با ۱۶ میلیون بازیکن تا ماه می سال ۲۰۱۹ (خرداد ماه)، بهترین بازی اشتراکی، در ژانر نقش آفرینی آنلاین و مولتی پلیر به حساب می‌‌آورند. این بازی، در طول سال‌های فعالیت خود، بسته‌های الحاقی بزرگ و تحسین شده‌ی متعددی از جمله Heavensward ،Stormblood و همچنین نسخه‌ی اخیر Shadowbringers را دریافت کرده است. به‌روزرسانی جدید این بازی، اولین کراس اور بازی‌های Final Fantasy 14 و NieR: Automata را برای طرفداران آن فراهم کرده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده