نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۷

سریال Brooklyn Nine-Nine برای فصل هشتم تمدید شد

پیش از شروع پخش فصل هفتم، شبکه NBC از تمدید زودهنگام سریال Brooklyn Nine-Nine برای فصل هشتم خبر داده است.

چند روز پیش بود که شبکه NBC اعلام کرد که پخش فصل هفتم سریال Brooklyn Nine-Nine (بروکلین ناین-ناین) با انتشار یک قسمت یک ساعته (دو قسمت پشت سر هم) از تاریخ ۶ فوریه ۲۰۲۰ (۱۷ بهمن ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال کمدی و سیتکام محبوب با یک تمدید زودهنگام مواجه شده است. شبکه NBC تایید کرد که سریال Brooklyn Nine-Nine برای فصل هشتم تمدید شده و پخش آن قرار است از سال ۲۰۲۱ آغاز شود. طبق آماری که موسسه نیلسن منتشر کرده، به طور میانگین ۳.۲ میلیون بیننده با میانگین ۱.۲ از طریق شبکه NBC به تماشای فصل ششم سریال بروکلین ناین-ناین پرداخته بودند که این آمار ۱۵ درصد بیشتر از فصل قبلی آن بوده که از شبکه فاکس به‌روی آنتن رفته بوده است.

همچنین شبکه NBC تایید کرد که این آمار با احتساب نمایش دیجیتالی، تا میانگین ۶.۴ میلیون بیننده برای هر قسمت با میانگین امتیاز ۳.۱ در بازه سنی ۱۸ تا ۴۹ سال افزایش خواهد یافت. اندی سمبرگ در نقش جیک پرالتا، تری کروس در نقش تری جفردز، ملیسا فومرو در نقش ایمی سانتیاگو، استفانی بیاتریز در نقش رزا دیاز، جو لو ترالیو در نقش چارلز بویل، آندره بروگر در نقش کاپیتان ریموند هولت، درک بلاکر در نقش مایکل هیچکاک و جوئل مک‌کینن میلر در نقش نرم اسکالی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هفتم سریال Brooklyn Nine-Nine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

مانند ۶ فصل گذشته نیز وظیفه ساخت فصل هفتم سریال Brooklyn Nine-Nine بر عهده دن گور و مایکل شور بوده است. فصل ششم سریال بروکلین ناین-ناین در ۱۸ قسمت تولید و منتشر شده، اما هنوز تعداد قسمت‌های فصل هفتم و هشتم این سریال اعلام نشده است. اردیبهشت سال گذشته بود که شبکه فاکس پس از ساخت و انتشار ۱۱۰ قسمت و ۵ فصل از سریال Brooklyn Nine-Nine، تصمیم به لغو ادامه پخش این سریال کمدی محبوب گرفت، اما مدت کوتاهی بعد شبکه NBC حقوق پخش این سریال را دریافت و آن را احیا کرد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده