نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۱

تریلری جدید بازی Microsoft Flight Simulator منتشر شد [X019]

در جریان رویداد X019 مایکروسافت، تریلری جدید از شبیه‌ساز هدایت هواپیمای این کمپانی یعنی بازی Microsoft Flight Simulator منتشر شد.

جدیدترین قسمت از سری برنامه‌های Inside Xbox در شهر لندن و در قالب یک بخش ویژه از رویدادهای X019 مایکروسافت برگزار شد. طی این برنامه، اتفاقات و خبرهایی جدید مخصوصا برای آثار کنسول مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان، به گیمرهای جهان مخابره می‌شود و رویداد نام‌برده هنوز به‌پایان نرسیده است.

در جریان آخرین اخبار بازی، تریلری جدید از بازی Microsoft Flight Simulator منتشر شده است. این بازی همانطور که از نامش هم پیدا است، به‌شبیه‌سازی هدایت هواپیماهای مختلف می‌پردازد و قرار است یک تجربه‌ی ناب هوانوردی را در اختیار گیمرها بگذارد. در تریلری که در ادامه تماشایش خواهیم کرد، جت‌های متنوعی همچون B747-8I تا محیط‌های متنوع را می‌توانیم تماشا کنیم.

بازی Microsoft Flight Simulator در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۰ میلادی راهی ایکس باکس وان و پی سی خواهد شد. در ادامه توجه شما را به‌تماشای این تریلر جذاب جلب می‌کنیم. برای دریافت تمامی اخبار رویداد X019 لندن، صفحه‌ی اصلی سایت و کانال زومجی را دنبال کنید.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده