نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Zombieland: Double Tapper؛ مبارزه با زامبی‌ها در دنیای Zombieland

در این قسمت از سری مقاله معرفی بازی موبایل به سراغ بازی Zombieland: Double Tapper رفتیم که شما باید در شهرهای مختلف آمریکا به مبارزه با زامبی‌های متنوع و زیاد بپردازید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به بازی های زامبی علاقه دارید و همچنین تماشای فیلم Zombieland (سرزمین زامبی) و دنباله آن را دوست داشتید، بازی‌ای که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، مخصوص شما است. بازی موبایل Zombieland: Double Tapper دقیقا همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. بازی آیفون و اندروید Zombieland: Double Tapper کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۱۲۰ مگابایت دارد. این بازی موبایل توسط بخش تلویزیونی کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures Television) ساخته شده است. این استودیو علاوه‌بر این بازی، ساخت بازی‌های دیگری مانند Who Wants To Be a Millionaire?، Jeopardy! World Tour، Men in Black: Galaxy Defenders، POP FRENZY! Emoji Movie Game، Hotel Transylvania Blast Game و غیره را هم در رزومه کاری خود داشته است.

بازی Zombieland: Double Tapper
بازی Zombieland: Double Tapper
بازی Zombieland: Double Tapper

لازم به ذکر است که این بازی با درجه سنی PEGI 12 عرضه شده است و برای افراد بالای ۱۲ سال مناسب است. بازی اندروید Zombieland: Double Tapper سبکی نقش آفرینی دارد که تمام کارها با کلیک کردن و ضربه زدن روی صفحه انجام می‌شود. شما در این بازی باید با ارتشی از زامبی‌هایی که به دنبال گوشت تازه هستند مبارزه کنید؛ نبردی که در سرتاسر آمریکا گسترده شده است. البته مواظب باشید که این بازی نقش آفرینی بسیار جذاب و البته به شدت اعتیاد آور است.

شما برای استفاده از این بازی بسیار جذاب اصلا نیازی به اینترنت ندارید

به همراه بازمانده‌های محبوب و بامزه خود در بازی آیفون Zombieland: Double Tapper به جاده‌ها بروید و ماجراجویی زامبی محور خود را آغاز کنید. همیشه قوانین را به یاد داشته باشید و در ماموریت خود یک قهرمان باشید. زیرا این شما هستید که باید گروه خود را در سرتاسر آمریکا که تبدیل به خرابه شده، هدایت کنید. اصلا وقتی برای هدر دادن وجود ندارد و باید هرچه زودتر دست به کار شوید. داستان این بازی در دنیای پس از آخرالزمان Zombieland و آمریکا اتفاق می‌افتد. بازیکنان باید از شخصیت‌های عجیب و غریبی که در این بازی وجود دارد، گروهی برای خود بسازند، تجهیزات ویران کننده را جمع‌آوری کنند و در مقابل تعداد زیادی از زامبی‌های گرسنه و متنوع جان سالم به در ببرند.

در این بازی قهرمانان مختلف زیادی وجود دارند؛ چه قهرمان‌های جدید و چه شخصیت‌های محبوب شما از فیلم سرزمین زامبی. نکته جالبی که درباره این بازی وجود دارد، این است که شما می‌توانید گروه‌های مختلف را به صورت همزمان به شهرهای مختلف بفرستید تا آنها کار خودشان را انجام دهند. دقت کنید که به طور مداوم باید قهرمانان و همچنین تجهیزات خود را ارتقاء دهید تا بتوانید با سرعت بیشتری زامبی‌ها را از بین ببرید و امتیاز بیشتری را به دست بیاورید. از ماموریت‌هایی که در اختیارتان قرار داده می‌شود، اصلا غافل نشوید. شما با کمک همین ماموریت‌ها و انجام آنها، می‌توانید امتیازهای بیشتری و تجهیزات متنوع‌تری را دریافت کنید.

بازی Zombieland: Double Tapper
بازی Zombieland: Double Tapper
بازی Zombieland: Double Tapper

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما برای ورود به یک سری بخش‌ها، مانند بخش خرید، باید اینترنت خود را متصل کنید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Zombieland: Double Tapper هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه بازی استفاده کنید. بازی موبایل Zombieland: Double Tapper در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به مقالات بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Zombieland: Double Tapper


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده