نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Colour Drift؛ نجات پیکان از دست نقطه‌های رنگی

در این قسمت از سری مقاله معرفی بازی موبایل، به سراغ بازی Colour Drift رفتیم که در آن شما باید پیکان و دنباله رنگی آن را از دست نقطه‌های رنگی موشکی نجات دهید و هدایت کنید.

بازی موبایل Colour Drift یکی از آن دسته بازی‌هایی محسوب می‌شود که بسیار ساده هستند اما در عین حال از جذابیت بسیار بالایی برخوردارند. شما با دیدن این بازی شاید هیچ المان و مکانیزم پیچیده‌ای را نبینید اما آنقدر سرگرم کننده است که می‌تواند تا ساعت‌ها شما را درون خود نگه دارد و هر بازیکنی را به خود جذب کند. بازی اندروید و آیفون Colour Drift کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۸۸ مگابایت دارد. این بازی بسیار جذاب توسط استودیو بازی‌سازی Rekiv ساخته شده است. این استودیو علاوه‌بر بازی ذکر شده، ساخت بازی دیگری به نام Jackpot Maze را هم در رزومه کاری خود داشته است.

لازم به ذکر است که این بازی آیفون با درجه سنی PEGI 3 عرضه شده است و برای افراد بالای ۴ سال مناسب محسوب می‌شود. شعار بازی اندروید Colour Drift، «به معنای واقعی کلمه غیرممکن» است و شما باید با دقت بالا، این شعار را رد کنید و غیرممکن را ممکن کنید. مکانیزم این بازی بسیار ساده است و همانطور که بالاتر هم به آن اشاره شد، از جذابیت بالایی برخوردار است. تنها چیزی که شما برای Colour Drift نیاز دارید، ذهنی باز و دقتی بسیار بالا است. مدل این بازی به این شکل است که یک پیکان و به دنبال آن هم یک خط رنگی، کار را آغاز می‌کنند.

بازی Colour Drift
بازی Colour Drift
بازی Colour Drift

وظیفه شما این است که به نوعی از این پیکان و دنباله‌ی آن محافظت کنید و اجازه ندهید که این دو المان، با نقطه‌های رنگی که همانند موشک به سمتشان می‌روند، برخورد کنند. تنها کاری که شما باید برای حفاظت این دو المان انجام دهید، این است که هر زمان که به نقطه‌ای نزدیک شدید، با ضربه زدن روی صفحه موبایل، مسیر پیکان را تغییر دهید. به این صورت شما می‌توانید از نقطه‌های رنگی دوری کنید و دایره را به پایان برسانید. البته حتما حواس خود را جمع کنید که هر زمان که با نقطه‌ها برخورد کنید، بازنده می‌شوید و باید دوباره از ابتدا بازی کنید.

این بازی دارای یک حالت آنلاین و بتل رویال هم هست که شما می‌توانید با ۹۹ نفر دیگر در آن رقابت کنید

جالب است بدانید که این بازی، با این سبک ساده‌ای که دارد، دارای یک حالت آنلاین و بتل رویال هم هست. شما در این بخش با ۹۹ بازیکن دیگر رقابت می‌کنید و باید تا جایی که می‌توانید، امتیاز خود را بالا ببرید تا جایگاه بالاتری هم در میان این ۹۹ نفر داشته باشید. یکی دیگر از نکاتی که در رابطه با این بازی وجود دارد، این است که شما با به دست آوردن امتیازهای بیشتر و بالاتر، می‌توانید آیکون بهتر و جدید‌تری را برای مرکز دایره خود کسب کنید و هر زمان که دوست داشتید، آن را تغییر دهید.

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما برای ورود به حالت آنلاین بازی و برای اینکه بتوانید با دیگر بازیکنان رقابت کنید، باید اینترنت خود را متصل کنید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Colour Drift هم هیچ پرداخت درون برنامه‌ای خاصی ندارد و لازم نیست برای از بین رفتن تبلیغات یا امکانات بیشتر هزینه‌ای را پرداخت کنید. بازی موبایل Colour Drift در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید. ضمنا مقالات بهترین بازی های اندروید را که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، از یاد نبرید.

دانلود بازی Colour Drift


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده