نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۶

حضور اندی سرکیس در فیلم بتمن برای بازی در نقش آلفرد پنی ورث تایید شد

مت ریوز رسما تایید کرد که اندی سرکیس قرار است نقش آلفرد پنی ورث را در فیلم The Batman بازی کند.

مدتی پیش بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت برادران وارنر در حال مذاکره با اندی سرکیس برای بازی در نقش آلفرد پنی ورث، خدمتکار همیشه وفادار بروس وین و کالین فارل برای بازی در نقش پنگوئن که گفته می‌شود شخصیت منفی اصلی فیلم بتمن خواهد بود، برای بازی در فیلم The Batman (بتمن) است. حال طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور سرکیس در این فیلم رسما تایید شده است. مت ریوز، کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم بتمن، با انتشار توییتی به سبک دیگر توییت‌های اعلام بازیگران قبلی، تایید کرد که سرکیس قرار است نقش آلفرد پنی‌ورث را در این فیلم بازی کند تا حضور این بازیگر نیز در فیلم Batman قطعی شود. بااین حال، هنوز حضور فارل در این فیلم قطعی نشده و او هنوز در حال مذاکره با برادران وارنر است.

اندی سرکیس | Andy Serkis

سرکیس پیش از این در فیلم Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون‌ها) و فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، با ریوز همکاری کرده بود و فیلم The Batman قرار است سومین همکاری مشترک آن‌ها باشد. همچنین شاهد حضور سرکیس در فیلم Black Panther (بلک پنتر) و فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) نیز بودیم که او نقش شرور یولیسس كلا را در دنیای سینمایی مارول بر عهده داشته است. علاوه‌بر بتمن، سرکیس وظیفه کارگردانی فیلم Venom 2 (ونوم) را نیز بر عهده گرفته که هنوز مشخص نیست آیا بین فیلمبرداری دو فیلم تداخلی وجود خواهد داشت یا اینکه او بدون مشکل در هر دو پروژه حضور دارد.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم بتمن نیز قرار است از ماه ژانویه ۲۰۲۰ (دی یا بهمن ۱۳۹۸) در بریتانیا آغاز شود. علاوه‌بر سرکیس، رابرت پتینسون در نقش بروس وین (بتمن)، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کت‌وومن)، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ادوارد نیگما (ریدلر) و جیمی لاوسون، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در این فیلم از مجموعه DC (دی سی) تایید و اعلام شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده