// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۶

تاریخ انتشار Halo: Reach برای کامپیوتر مشخص شد [بروزرسانی: تایید شد]

در آستانه برگزاری رویداد X019 لندن و برنامه اینساید ایکس باکس، مشخص شده است که Halo: Reach در تاریخ ۱۲ آذر ماه برای کامپیوتر عرضه می‌شود.

چند ماهی است که بتای بازی Halo: Reach که Flights نام دارد در دسترس تعدادی از کاربران کامپیوتر قرار گرفته است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در آستانه شروع رویداد X019 لندن، تاریخ انتشار بازی Halo: Reach برای کامپیوتر مشخص شده است.

در صفحه بازی هیلو: ریچ در سایت مایکروسافت، مشخص شده که این بازی در تاریخ ۱۲ آذر ماه (سه دسامبر) برای کامپیوتر عرضه می‌شود. Halo: Reach اولین نسخه از Halo: The Master Chief Collection است که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بااین‌حساب باید منتظر انتشار اخبار بیشتر حول سایر نسخه‌ها و کالکشن ذکر شده در برنامه اینساید ایکس باکس بمانیم. ساختار کالکشن مسترچیف بدین صورت است که می‌توانید با خرید آن، تمامی نسخه‌ها را دریافت کنید یا اینکه بازی‌های این کالکشن را به‌صورت جداگانه هم خریداری کنید.

Halo: Reach پنجمین نسخه از مجموعه Halo است که داستان آن پس از وقایع Halo: Combat Evolved روایت می‌شود. در انتها به این مورد اشاره کنم که هیلو: ریچ با رزولوشن 4K، پشتیبانی روان از ماوس و کیبورد و همچنین نرخ فریم بهتر از ۶۰ برثانیه، اجرا می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده