// پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۵

تاریخ انتشار بازی Dreams فاش شد؛ انتشار در فوریه 2020

به‌تازگی یک خرده‌فروشی بریتانیایی به نام ShopTo اعلام کرده که بازی Dreams در تاریخ ۲۵ بهمن ماه برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

Dreams جزو آن دسته از بازی‌هایی است که چندی سالی است که توسط استودیو مدیا مولکول (Media Molecule) در دست ساخت است و چند ماه پیش هم نسخه دسترسی زودهنگام بازی عرضه شد. این بازی به کاربران اجازه می‌دهد تا خلاقیت‌های بسیاری را از خود به‌نمایش بگذارند و موارد بسیاری را در جهان بازی توسعه دهند.

بااین‌حال کاربران خواهان اعلام تاریخ انتشار دقیق بازی هستند، اما به‌نظر می‌رسد قبل از سونی، یک خرده‌فروشی بریتانیایی این کار را انجام داده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، فروشگاه ShopTo در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که بازی Dreams در تاریخ ۲۵ بهمن ماه (۱۴ فوریه ۲۰۲۰) برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند هم‌اکنون آن را از فروشگاه ذکر شده پیش‌خرید کنند. البته مدتی بعد این توییت پاک شد.

بااینکه تاریخ فاش شده، به‌صورت رسمی تایید نشده است و باید منتظر اخبار بیشتر حول بازی Dreams بمانیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بازی دریمز همان‌طور که فروشگاه ShopTo اعلام کرده، در اواسط ماه فوریه عرضه می‌شود؟ از دیگر اخبار حول دریمز هم می‌توان‌به احتمال عرضه شدن بازی‌های ساخته شده در دریمز برای سایر پلتفرم‌ها اشاره کرد.

Dreams


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده