نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۲

تعداد مشترکین دیزنی پلاس در اولین روز فعالیت از مرز 10 میلیون مشترک عبور کرد

آمار اولین روز فعالیت سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شده که حکایت از استقبال بسیار گسترده مردم از این سرویس استریم دارد.

سرانجام از روز سه‌شنبه سرویس استریم دیزنی پلاس کار خودش را آغاز کرد و حال وارد یک رقابت سخت در بازاری تقریبا جدید شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از میزان استقبال از سرویس استریم Disney Plus منتشر شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، مؤسسه تحقیقاتی Apptopia تایید کرده که تعداد مشترکین دیزنی پلاس در طول ۲۴ ساعت اول فعالیتش از مرز ۱۰ میلیون مشترک عبور کرده است. همچنین ۳.۲ میلیون بار اپلیکیشن دیزنی پلاس ازطریق استورهای گوشی‌های تلفن همراه نیز دانلود شده که سهم آمریکا ۸۹ درصد، کانادا ۹ درصد و هلند ۲ درصد بوده است. در یک مقایسه آماری، اپلیکیشن سرویس استریم نتفلیکس در اولین روز فعالیتش بیش از ۶۶۲ هزار بار دانلود شده بود که ۱۴۰ هزار بار آن سهم بازار آمریکا، کانادا و هلند بوده است.

سریال The Mandalorian

از نکات جالب دیگر این است که اپلیکیشن دیزنی پلاس رتبه اول دانلود در اپ استور که به اپل تعلق دارد، در آمریکا و کانادا و همچنین رتبه دوم در هلند را نیز به خود اختصاص داده است. همچنین مشترکین دیزنی پلاس بیش از ۱.۳ میلیون ساعت به تماشای برنامه‌های این سرویس استریم پرداخته‌اند و این تنها آمار اولین روز فعالیت Disney Plus است. بااین حال، این آمار و داده‌ها تنها از اپلیکیشن‌های موبایل و تلویزیون و همچنین وب‌سایت دیزنی پلاس جمع‌آوری شده و آمار واقعی حتی بزرگ‌تر از آمار اعلام شده است. انتظار می‌رود که دیزنی در ماه فوریه ۲۰۲۰ (بهمن یا اسفند ۱۳۹۸) اولین آمار رسمی از فعالیت دیزنی پلاس را منتشر کند.

بااین حال، دیزنی پلاس فعالیتش را بدون اشکال آغاز نکرده و بسیاری از کاربران با مشکل قطع برنامه و عدم دسترسی به آن و همچنین خطای ورود به حساب کاربری مواجه شده بودند که گفته می‌شود بخشی از آن بالاتر بودن میزان استقبال کاربران از انتظار والت دیزنی از این سرویس استریم بوده است. هزینه ماهیانه دیزنی پلاس ۶.۹۹ دلار است و همچنین کاربران می‌توانند به‌مدت ۷ روز به‌صورت تریال از آن مجانی استفاده کنند. همچنین از محتوای اورجینال آن می‌توان به سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) اشاره کرد که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده