نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

یکی از رازهای بازی Red Dead Redemption 2 به لطف نسخه کامپیوتر آن برملا شد

کاربران نسخه کامپیوتر Red Dead Redemption 2 با مراجعه به فایل‌های بازی به یکی از رازهای آن پی بردند.

حدود یک هفته از عرضه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوتر می‌گذرد و این اثر زیبای استودیو راک استار (Rockstar Games) توانسته است در همین مدت کوتاه با دستکاری‌ها و مادهای جالبی همراه شود. یکی از ویژگی‌های جالب نسخه‌ی کامپیوتر بازی‌های ویدیویی را می‌توان امکان جست‌وجو در فایل‌های آن‌ها دانست و اکنون به‌لطف همین قابلیت، یکی از رازهای Red Dead Redemption 2 برملا شده است.

مخاطبان بازی روی پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان در صورتی‌که در محیط‌های مختلف آن گشت‌و‌گذار کرده باشند، احتمالاً با پوستری در شهر ون هورن مواجه شده‌اند؛ کاغذی به‌سبک پوسترهای Wanted که البته به‌جای پرداخت جایزه برای پیدا کردن مجرمان، به یابنده‌ی یک دختر گم‌شده وعده‌ی مژدگانی می‌دهد. این دختر با نام «ایزابو کاتارینا زینمایستر»، شاهدخت دوک‌نشین لوکزامبورگ بوده و بعد از ناپدید شدن در دوران کودکی، دیگر خبری از او نشده است و حتی با وجود گذشت ۱۵ سال از گم‌شدن او، خاندان سلطنتی لوکزامبورگ همچنان دست از تلاش برای پیدا کردن دختر خود برنداشته‌اند و جایزه‌ای معادل ۱۰۰ دلار برای یابنده‌ی او در نظر گرفته‌اند.

Red Dead Redemption 2

بازیکن‌ها تلاش زیادی کردند تا راز این پوستر را بفهمند و ماجرای آن را متوجه شوند، ولی این تلاش‌ها به‌جایی نرسید تا اینکه نسخه‌ی کامپیوتر بازی منتشر شد؛ نسخه‌ای که اجازه‌ی جست‌وجو در فایل‌های بازی را می‌دهد و همین قضیه هم باعث شد یکی از کاربران، شاهدخت مفقود‌الاثر را پیدا کند. او کسی نیست جز یکی از شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC) که توسط سازندگان Red Dead Redemption 2 با کُد IKZ (مخفف اسم این شخصیت) مشخص شده است و خالی که به همراه دارد و پوشش سلطنتی او هم شکی در این قضیه باقی نمی‌گذارند که این شخصیت همان شاهدخت مرموز بازی است.

به‌لطف قابلیت‌های نسخه‌ی کامپیوتر و امکانات مربوط‌به ماد و مواردی از این دست، حتی قابلیت بازی کردن در نقش این شخصیت هم وجود دارد و کاربری که او را پیدا کرده، ویدیویی هم از لحظات بازی در نقش او به‌جای «آرتور مورگان» منتشر کرده است.

Red Dead Redemption 2

با وجود پیدا شدن این شخصیت درون بازی، هنوز هم نمی‌دانیم علت طراحی پوستری برای او بدون ادامه دادن ماجراهایش چه بوده است. شاید اعضای راک‌استار در ابتدا قصد داشته‌اند مأموریت کاملی را به پیدا کردن او اختصاص دهند ولی بعداً به دلایلی مثل کمبود وقت یا مسائل دیگر پشیمان شده‌اند، اما پوستر مربوط‌به این مأموریت همچنان درون بازی باقی‌مانده است. درهرصورت یکی دیگر از رازهای Red Dead Redemption 2 هم کشف شد و البته این بازی همچنان رازهای زیادی در خود دارد.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده