نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بازیگر نقش نیتارا در فیلم Mortal Kombat انتخاب شد

الیزا کادول که سابقهٔ بدلکاری در فیلم‌های معروفی را در کارنامه دارد، برای ایفای نقش شخصیت نیتارا در فیلم Mortal Kombat، انتخاب و معرفی شد.

گرگ روسو که به‌همراه اورن اوزیل و دیوید کالاهام وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Mortal Kombat (مورتال کامبت) را بر عهده دارد، به‌صورت رسمی حضور شخصیت نیتارا (Nitara) را در فیلم Mortal Kombat تأیید و اعلام کرد؛ الیزا کادول که سابقه بدلکاری در فیلم‌های معروفی را در کارنامه دارد، نقش این شخصیت را در اقتباس جدید سینمایی «مورتال کامبت» ایفا خواهد کرد.

نیتارا خون‌آشامی از سرزمین Outworld با موهای مشکی بوده که سن او بین ۲۵ تا ۳۵ سال است. دو بال بزرگ و چرمی از شانه‌های نیتارا خارج شده و معمولاً قطرات خونِ تازه از دندان‌های تیزش در حال چکیدن است؛ این شخصیت اولین مرتبه در بازی Mortal Kombat: Deadly Alliance (مورتال کامبت: اتحاد مرگبار) که در سال ۲۰۰۲ برای گیم‌کیوب، پلی‌استیشن 2، ايکس‌باکس و گیم بوی ادونس عرضه شد، به‌طرفداران مجموعه معرفی شد. داستان این قسمت دربارهٔ اتحادی مرگبار بین دو ساحره، یعنی کوان چی و شانگ سونگ با هدف احیاء ارتشی باستانی برای تسخیر قلمرو زمین و جهان خارجی بود. بازی Mortal Kombat: Deadly Alliance تنها نسخه‌ای از مجموعهٔ قدیمی و محبوب «مورتال کامبت» است که لیو کانگ در بین شخصیت‌های قابل انتخاب حضور نداشت.

Mortal Kombat

الیزا کادول سابقهٔ بازی در فیلمی سینمایی را در کارنامه ندارد، اما به‌عنوان بدلکار در فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق)، فیلم Dora and the Lost City of Gold (دورا و شهر گمشده طلایی) و فیلم ابرقهرمانی Aquaman (آکوامن) حضور داشته است.

نیتارا خون‌آشامی از سرزمین Outworld با موهای مشکی بوده که سن او بین ۲۵ تا ۳۵ سال است؛ دو بال بزرگ و چرمی از شانه‌های نیتارا خارج شده و معمولاً قطرات خونِ تازه از دندان‌های تیزش در حال چکیدن است

چندی پیش گرگ روسو با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن مورد انتظار که براساس یک بازی ویدئویی مبارزه‌ای بسیار محبوب در دست ساخت است، رسماً آغاز شده است. او همچنین در توییت خود به خدایان الدر اشاره کرده، اما از دادن اطلاعات بیشتری خودداری کرده است. در آن تصویر منتشرشده تنها شاهد کلاکت فیلم‌برداری فیلم Mortal Kombat که نام و لوگوی فیلم روی آن قابل مشاهده است، بودیم. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم «مورتال کامبت» در کشور استرالیا جریان دارد. طبق گزارش کِلر کمپل، خبرنگار شبکه ABC شهر آدلاید کشور استرالیا، این پروژه چیزی نزدیک به ۵۸۰ فرصت شغلی را در این منطقه فراهم خواهد کرد و انتظار می‌رود بودجهٔ آن به دلار استرالیا، حدود ۷۰ میلیون دلار باشد و این پول در این منطقه سرمایه‌گذاری خواهد شد که رقمی بالا برای شهر آدلاید محسوب می‌شود.

جو تسلیم در نقش ساب زیرو، لودی لین در نقش لیو کانگ، مکاد بروکس در نقش جکس، تادانابو آسانو در نقش ریدن، جسیکا مک‌نامی در نقش سونیا بلید، چین هان در نقش شنگ سونگ، هیرویوکی سانادا در نقش اسکورپیون، جاش لاوسون در نقش کانو، سیسی استرنجر در نقش ملینا و لوئیس تن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Kombat حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت. وظیفه کارگردانی ریبوت این فیلم نیز بر عهده سیمون مک کوید، کارگردان برجسته تبلیغات تلویزیونی خواهد بود. همچنین جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring (احضار روح) و فیلم Aquaman، قرار است به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم «مورتال کامبت» حضور داشته باشد.

همچنین گرگ روسو در توییتر به صحبت‌هایی در مورد فیلم پرداخت و از درجه سنی بزرگسال (R) و حضور فیتالیتی‌ها (Fatality) در آن سخن گفته بود:

می‌خواهم یک‌بار برای همیشه به‌بحث‌ها در مورد میزان خشونت فیلم پایان دهم و با قاطعیت اعلام می‌کنم که فیلم «مورتال کامبت»، اثری با درجه سنی بزرگسال خواهد بود و فیتالیتی‌ها هم به‌شکل کامل و واضح به‌نمایش درمی‌آیند؛ البته فعلاً برای اینکه بگوییم کدام فیتالیتی‌ها را در بازی خواهیم دید، خیلی زود است و باید خودتان صبر کنید و آن‌ها را روی پردهٔ سینما ببینید!

اولین قسمت از بازی Mortal Kombat در سال ۱۹۹۲ منتشر شد و تا به‌‌امروز بیش از ۴۹ میلیون نسخه از این بازی به‌فروش رفته است. مدتی پیش بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد که این بازی موفق‌ترین فروش در زمان انتشار در بین تمامی نسخه‌ها را تجربه کرده است.

پیش از این، فیلم Mortal Kombat به‌کارگردانی پل دبلیو. اس. اندرسون، در سال ۱۹۹۵ توسط شرکت نیو لاین سینما (New Line Cinema) تولید شد و روی پرده‌ٔ سینما رفت و این فیلم که با بودجه‌ای معادل ۱۸ میلیون دلار تولید شده بود، موفق شد بیش از ۱۲۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. کریستوفر لمبرت در نقش لرد ریدن، رابین شو در نقش لیو کانگ، کری هیرویوکی تاگاوا در نقش شنگ سونگ، لیندن اشبی در نقش جانی کیج، بریجت ویلسون در نقش سونیا بلید، تالیسا سوتو در نقش پرنسس کیتانا، ترور گودارد در نقش کانو، کریس کاساماسا در نقش اسکورپیون، فرانسوا پتی در نقش ساب زیرو، کیت کوک در نقش رپتایل و گرگوری مک‌کینی در نقش جکس، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم Mortal Kombat حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند. پس از آن، فیلم Mortal Kombat: Annihilation (مورتال کامبت: نابودی)، دنباله این فیلم بود که در سال ۱۹۹۷ به کارگردانی جان آر. لئونتی، اکران شد، اما این فیلم نتوانست موفقیت فیلم اول را تکرار کند و شرکت نیو لاین سینما برنامه‌های خود برای ساخت دنباله‌های بیشتر برای فیلم Mortal Kombat را لغو کرد.

قسمت جدید فیلم Mortal Kombat برای اکران در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده