نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹

مسابقه‌ی مشترک فیلیمو و کوییز آف کینگز با محوریت فیلم و سریال آغاز شد

مسابقه «فیلیموکوییز» با همکاری فیلیمو و کوییز آف کینگز از چند روز پیش آغاز شده و نفر اول آن جایزه ۷.۵ میلیون تومانی را دریافت خواهد کرد.

کوییز آو کینگز به عنوان پرمخاطب‌ترین بازی موبایل ایرانی، همواره سعی دارد تا جوامع گوناگون کاربران خود را هدف قرار دهد و گروه‌های مختلف کوییزبازان را با مسابقات و چالش‌های جدید، غافل‌گیر کند. به گزارش روابط عمومی کوییز آو کینگز و در جدیدترین همکاری مشترک این استودیو با شرکت صبا ایده، مسابقه‌ای مشترک با محوریت فیلم و سینما آغاز شده است. این مسابقه که «فیلیموکوییز» نام دارد، از تاریخ ۱۴ آبان ماه آغاز شده است و به مدت ۲ هفته به طول می‌انجامد.

فیلیمو و کوییز آو کینگز، هدف اصلی خود را بالا بردن اطلاعات کاربران این دو برند در زمینه‌ی فیلم سینمایی و سریال قرار داده‌اند. در جریان این مسابقه، یک نفر برنده‌ی ۷.۵ میلیون تومان و ۲۸ نفر برنده‌ی ۲۰۰ هزار تومان خواهند شد. علاوه بر این، هزاران اشتراک فیلیمو و سکه‌ی کوییزی، از دیگر جوایز این مسابقه‌ی مشترک خواهند بود.

در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار سوال با محوریت سینما و سریال در کوییز آو کینگز در دسترس هستند و بیش از ۲۱۰ سوال ویژه‌ی رویداد «فیلیموکوییز» نیز طراحی شده‌اند. شایان ذکر است که مسابقه‌ی «فیلیموکوییز» از طریق لینک https://quiz.filimo.com برای عموم علاقه‌مندان به سینما در دسترس خواهد بود. فرصت برای شرکت در مسابقه محدود است و «فیلیموکوییز» در تاریخ ۲۸ آبان ماه به‌طور کامل به پایان خواهد رسید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده