// دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Diablo IV دارای پرداخت های درون برنامه‌ای برای آیتم‌های تزئینی است

در جریان گفت‌وگوی یک استریمر با جو شِلی، طراح ارشد Diablo IV، مشخص شده است که این بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای آیتم‌های تزئینی است.

در جریان رویداد بلیزکان 2019 بود که بازی Diablo IV با انتشار یک تریلر سینمایی زیبا معرفی شد. با اینکه تاریخ عرضه دقیقی برای این بازی مشخص نشده است، اما تابه‌حال اطلاعات زیادی از گیم‌پلی و نحوه مبارزه کاراکترهای بازی منتشر شده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یکی از استریمرهای بازی Diablo 4 موفق شده بود با جو شِلی، طراح ارشد دیابلو 4، گفت‌وگویی داشته باشد.

در جریان صحبت‌های Quin69 با جو شلی، وی اعلام کرده که برنامه‌هایی برای عرضه آیتم‌های تزئینی برای این بازی نقش‌آفرینی دارند. ازاین‌رو کاربران بازی Diablo IV می‌توانند آیتم‌های تزئینی را به‌واسطه‌ی پرداخت‌های درون برنامه‌ای خریداری کنند. پس از اینکه وی تایید کرده است بازی اصلی دارای بسته‌های الحاقی خواهد بود، اعلام می‌کند:

همچنین شما می‌توانید آیتم‌های تزئینی را در بازی کسب کنید.

در ادامه گفته شد که منظور از این صحبت، وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای است و فقط کاربران می‌توانند آیتم‌های تزئینی داخل بازی را به‌واسطه‌ی پول واقعی خریداری کنند. به‌عبارتی پرداخت‌های درون برنامه‌ای باعث نمی‌شود که قدرت کاراکتر شما بالاتر برود و سایر آیتم‌های داخل گیم‌پلی را کسب کنید. در انتها جو شلی به این مورد اشاره کرده که احتمال دارد در آینده شاهد اضافه شدن گزینه‌های مختلفی به این سیستم باشیم. نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های طراح ارشد Diablo 4 چیست؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده