// دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی MONOLISK: یک هک‌اند‌اسلش فانتزی

در یکی دیگر از سری مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل در زومجی، اکنون به سراغ یک بازی‌ نقش آفرینی و هک اند اسلش فانتزی به نام MONOLISK رفته‌ایم. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

در سال‌های اخیر بازی‌های ویدیویی از حالت کلاسیک خود که سازندگان چندین مراحل خطی و آماده را برای بازیکنان طراحی می‌کردند، خارج شده است و شاهد بازی‌هایی هستیم که بازیکنان می‌توانند در دنیای بازی با داشتن ابزارهایی، بدون داشتن اطلاعات و دانش بازی سازی، مراحل و ماموریت‌های جدیدی را بسازند و برای تجربه کردن در دسترس سایر بازیکنان قرار دهند. از بزرگ‌ترین نام‌های این سبک می‌‌توان به بازی‌های  Little Big Planet و Dreams اشاره کرد که دست بازیکنان خلاق را برای خلق کردن لحظات جذاب و خاص در دنیای بازی باز گذاشته‌اند. امروز در زومجی به سراغ یک بازی جذاب نقش آفرینی و هک اند اسلش رفته‌ایم که علاوه بر تعدادی مراحل جذاب و از پیش آماده شده، بازیکنان می‌توانند در آن به تجربه‌ی مراحل ساخته شده توسط دیگر بازیکنان بپردازند. بازی اندروید و آیفون MONOLISK ساخته‌ی استودیو Trickster Arts است که به طور رایگان و حجمی حدود ۲۵۰ مگابایت در اپ‌استور و گوگل‌پلی قابل دانلود است. همچنین زومجی برای شما به‌ صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

MONOLISK

گیم‌پلی بازی MONOLISK در سبک بازی‌های نقش آفرینی و هک اند اسلش است که بازیکنان با به دست گرفتن کنترل یک جنگجو و ورود به یک Dungeon برای پاک سازی و از بین بردن دشمنان موجود در آن تلاش خواهند کرد. در این بازی آنلاین، بازیکنان می‌توانند با انتخاب یکی از قهرمانان حاضر در بازی که هر کدام دارای خصوصیات منحصر به فرد خود هستند، برای از بین بردن نیرو‌های اهریمنی پا به Dungeonهای بازی بگذارند. قهرمان‌های بازی از لحاظ نحوه‌ی  مبارزه با هم متفاوت هستند و برای مثال یک قهرمان در نبردهای تن به تن عملکرد خوبی دارد و قهرمانی دیگر می‌تواند از راه دور به دشمنان آسیب وارد کند. بازیکنان باید با توجه به نوع Dungeon و مرحله‌ای که قصد پشت سر گذاشتن آن را دارند، قهرمان مناسب را انتخاب کنند.

MONOLISK یک پلتفرم مناسب برای بازیکنانی است که قصد دارند تا ایده‌ها و خلاقیت خود را در ساخت مراحل بازی بسنجند

اما بخش جذابی که بازی MONOLISK را از دیگر بازی‌های مشابه خود جدا می‌کند، قابلیت ساخت مراحل و Dungeonهای جدید توسط بازیکنان است که می‌توانند سر حوصله و با دست باز، به ساخت مراحلی خلاقانه یا سخت بپردازند تا سایر بازیکنان را به چالش بکشند. بازیکنان می‌توانند در این بخش به ساخت نقشه‌های جدید بپردازند و بازیکنان دیگری که این مراحل را تجربه می‌کنند، پس از پایان هر مرحله می‌توانند به آن امتیاز دهند که این امتیاز در پیشنهاد داده شدن مرحله بازیکنان بیشتر تاثیر زیادی دارد. گیم‌پلی بازی MONOLISK  دارای یک بخش کارتی است که بازیکنان می‌توانند با جمع آوری کارت‌های مختلف، کارهایی مانند ارتقا دادن یک قدرت از قهرمان یا باز کردن یک قهرمان تازه را انجام دهند. همچنین این کارت‌ها قابلیت تلفیق شدن با یکدیگر را دارند که به تنوع آنها کمک زیادی می‌کند و در پشت سر گذاشتن مراحل دشوارتر کمک زیادی به بازیکنان می‌کند.

MONOLISK

MONOLISK از لحاظ گرافیکی نیز یک اثر خوش رنگ و چشم نواز به حساب می‌آید و رنگ‌بندی مراحل و منوهای بازی بسیار زیبا از کار درآمده‌اند. مراحل بازی از طراحی خاصی برخوردار هستند و هر Dungeon به مرور و پیشرفت بازیکنان در طول آن مرحله ساخته می‌شود که  افکت زیبایی به بازی اضافه می‌کند و روند بازی را خاص‌تر می‌کند. انیمیشن‌های حرکت‌ شخصیت‌ها و ساخته شدن سکو‌ها و مراحل بازی نیز بسیار روان و خوب اجرا می‌شوند و این عملکرد فنی خوب بازی، تاثیر بسیار خوبی در گیم‌پلی بازی هم می‌گذارد. شخصیت‌ها و قهرمانان بازی نیز از طراحی خاص و جدیدی برخوردار هستند و با یک اثر کاملا سطح بالا و زیبا مواجه هستیم. در بخش صداگذاری و موسیقی هم بازی عملکردی متوسط و معمولی دارد و نمی‌توان به آن نقطه قوت گفت.

MONOLISK

اگر از آن دسته بازیکنانی هستید که علاقه‌مند هستید تا خلاقیت و ایده‌های خود را در دنیای بازی‌های ویدیویی به نمایش بگذارید، MONOLISK یک فرصت بسیار جذاب را روی گوشی‌های هوشمند برای شما فراهم کرده تا بتوانید مراحل خاص خود را بسازید و مراحل ساخته شده توسط بازیکنان دیگر را هم تجربه کنید.

دانلود بازی MONOLISK


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده