نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

تریلر جدید Shenmue 3 به نمایش لباس‌ها و مینی‌گیم‌های بازی می‌پردازد

استودیوی Ys Net تریلر جدیدی را از Shenmue III منتشر کرد که بخش‌های مختلف بازی را به نمایش در می‌آورد.

زمان زیادی تا انتشار بازی Shenmue III باقی نمانده است و حال مطابق تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوی Ys Net تریلر دیگری را برای نمایش ویژگی‌های این بازی اکشن ماجراجویی به اشتراک گذاشته است. یو سوزوکی بسیاری از ویژگی‌های اضافی موجود در این دنباله‌ی بسیار مورد انتظار را در تریلر معرفی می‌کند. نکته‌ی جالب ماجرا اینجا است که این ویدیو با آنچه که سوزوکی از آن‌ها به‌عنوانِ «موارد بلااستفاده» یاد می‌کند، آغاز می‌شود. از میان این موارد زائد نیز می‌توان به جستجوی کشوها برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی افسانه‌ها و دنیای بازی اشاره کرد.

سوزوکی اظهار داشت که کارهای پیش‌پاافتاده‌ای که بازیکنان می‌توانند در جریان بازی انجام دهند، درواقع به ارزش بازی می‌افزاید و باعث واقعی‌ترشدن اثر می‌شود. این تریلر نگاهی دقیق به ویژگی شخصی‌سازی بازی نیز دارد که امکان تغییر کت، پیراهن، شلوار و کفش‌های ریو را برای بازیکنان فراهم می‌کند. سوزوکی همچنین به یک لباس کنگ‌فوی چینی اشاره کرد که در جایی از بازی Shenmue III قرار دارد. این ویدیو در ادامه به نمایش مینی‌گیم‌هایی نظیر بازی‌های آرکید و لیفتراک کلاسیک مجموعه‌ی شنمو می‌پردازد.

بازی Shenmue 3 نهایتاً در تاریخ ۲۸ آبان‌ماه (۱۹ نوامبر) در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. شما می‌توانید تریلر تازه‌ی بازی Shenmue III را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید و با مطالعه‌ی اخبار پیشین از طریق «صفحه‌ی اختصاصی» بازی، اطلاعات بیشتری از آن به دست آورید. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده