نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ شروع بتای عمومی بازی Yes, Your Grace اعلام شد

کاربران استیم در انتهای هفته‌ی جاری می‌توانند به تجربه‌ی بتای عمومی بازی Yes, Your Grace بپردازند.

پس از یک دوره سکوت طولانی، بازی شبیه‌ساز Yes, Your Grace که در سال ۲۰۱۴ برای تأمین مالی به کیک‌استارتر راه یافت، ماه گذشته دوباره با یک تریلر تازه ظاهر شد. حال که بازی مراحل پایانی توسعه را پشت سر می‌گذارد، استودیوی Brave at Night از بازیکنان دعوت به‌عمل آورده است تا ازطریق شرکت در بتای عمومی بازی در استیم که از تاریخ ۲۴ آبان‌ماه (۱۵ نوامبر) آغاز می‌شود، به تجربه‌ی بازی بپردازند.

این بازی یک تجربه‌ی داستان محور با سیستم انتخاب دیالوگ است که در آن تصمیمات بازیکن داستان بازی را شکل می‌دهد

اگر در این‌باره اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Yes, Your Grace در زمره‌ی آثار مدیریتی قرار می‌گیرد و در یک دوره‌ی پادشاهی خیالی براساس افسانه‌های اسلاوی که همه با طرح‌های پیکسلی بسیار زیبا به حالت پویا در آمده است، جریان دارد. وظیفه‌ی بازیکنان این است که با نشستن روی تخت پادشاهی به نصایح مشاوران و خواسته‌های خادمان گوش دهند و باید برای تصمیم بین «گوش‌دادن» یا «نادیده‌گرفتن» هر کدام از آن‌ها محتاطانه عمل کنند. بازسازی دیوارهای آسیب‌دیده، مواجه‌شدن با هیولاهای مزاحم و گوش‌دادن به مشکلات روستاییان بی‌اصل‌ونصب بازی، کارهای روتین شما در Yes, Your Grace را تشکیل می‌دهند.

این بازی یک تجربه‌ی داستان محور با سیستم انتخاب دیالوگ است که در آن تصمیمات بازیکن داستان بازی را شکل می‌دهد. اگر تمایل به ثبت‌نام دارید، شما می‌توانید این کار را از طریق «کانال دیسکورد» بازی انجام دهید. نسخه‌ی کامل بازی Yes, Your Grace برای عرضه در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است و در زمان انتشار در دسترس کاربران کامپیوتر و کنسول‌ها قرار می‌گیرد. شما می‌توانید تریلر تازه‌ی بازی Yes, Your Grace را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده